Godt du kom deg igjennom dagenMå klappe meg selv på skuldra etter den dagen her. En gutt med trass, en baby med økedøgn, bil som ikke starter (den står nå i barnehagen) og mannen er på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du kom deg igjennom dagenMå klappe meg selv på skuldra etter den dagen her. En gutt med trass, en baby med økedøgn, bil som ikke starter (den står nå i barnehagen) og mannen er på jobb![]()
Å nei! Så utrolig trist!Epilepsi anfall![]()
Har aldri prøvd det, ingen aning om hvordan jeg skal gjøre det, men har store planer om å finne ut av detMå få dreisen på sånne maskesting så jeg og kan lage sånn bukse![]()
Skal prøve å avinstallereHmm.. har ikke hatt problemer med å komme inn.. men blir ofte kastet ut så må åpne igjen
Det klarer du lett som en plett.Må få dreisen på sånne maskesting så jeg og kan lage sånn bukse![]()
Jepp vil ikke ha den tilbakeGodt du kom deg igjennom dagen![]()
Så stilig den blir!Siden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Tusen takkSå flink du er![]()
Hva syr du?Så stilig den blir!![]()
Tenkte å prøve meg på å sy litt etterhvert, må bare bli ferdig med en genser jeg har hatt liggende altfor lenge![]()
Jeg også !Jeg ønsker meg et ordentlig vaskerom
Da har de nok fått god informasjon om alt slik samt optiker jevnlig ogsåAha, hva jeg ikke lærer
Nevøen min på 14 har diabetes.
Jeg skal prøve i morgen... gidder ikke nåSkal prøve å avinstallere
Går greit det velUff, der ble det sent i dag også gitt.
Det var ikke meningen
Er litt med at jeg skal opp kl 0530 i morgen.Går greit det veler jo ikke midnatt enda
Håper detJeg skal prøve i morgen... gidder ikke nåmen kjekt om det funker
![]()
Litt burde de fleste røre segLitt må jeg jo røre på meg![]()
Fikk mitt før jul og jeg elsker det ♡Jeg ønsker meg et ordentlig vaskerom
Jeg har lest lite i år, i fjor 80 bøker...Jeg er sånn tidvis leser.
Sluker ei -to bøker i uka også. Blir jeg lei
Leser lite etter jeg ble mor
Tok meg enn liten pause for å strikkeHehe, derav at jeg strikker en pinne mellom hver gang jeg svarer på det som er kommet i mellomtiden.