Yes har detHar du bestilt du og?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes har detHar du bestilt du og?![]()
Aahh spennende?Spion serie.. russere og amrikanere
Egentlig ikke, er bare på 18. plassKommet deg langt opp på lista?
Såpass13 stken venn av mannen fikk en del igår da.
Samme ja?Yes har det
Høres fantastisk utLeste bok i henge stolen
Ok. Håper den er spennendeAkkurat startet på to sekunder før miraklet
Kryper oppoverEgentlig ikke, er bare på 18. plass
Da er vi toFysj så lite jeg skravlerfor tiden
Deilig å slappe av litt førstDeilig når småen er sovnetselv om jeg skulle vært i seng jeg og
Samme bukse og underyøysettSamme ja?![]()
Men du ligger ganske langt oppe på listen gjør du ikke, så erre så farligFysj så lite jeg skravlerfor tiden
Håper det. Så får du også litt alenetidDet kanskje ble brått usikkert, jeg hører Lille U...
Håper han sovner av seg selv igjen
Var det ogsåHøres fantastisk ut
Fortsette på teppet. Det lille nøstet var engang like stort som det store. Jeg bytter farge når jeg begynner å felle. Veldig snartHva skal du strikke i kveld?
Har sagt lenge at fri for meg er å være på jobbNår man må følge med absolutt hele tiden.. Til tider mer avslappende p gå på jobb
Egentlig ikke.Kryper oppover![]()
Vet ikke hvor jeg ligger men med lite skravling detter man fort nedMen du ligger ganske langt oppe på listen gjør du ikke, så erre så farlig
Så typiskVel, da har poden blitt forkjøpet igjen. Og både jeg og mannen kjenner det, så det har vel ikke lange tiden før det slår ut på resten av oss... Og vi som skal å dåp neste søndag...