Juni - skravletråden

Har to her... nesten for lite det også. Hadde 3 tidligere, men det ene gikk istykker. Ikke akkurat prima kvalitet på de
Vasker mye du og :p er dere mange i huset?

Jeg klarte meg fint med to. Men det ble ødelagt etter tre mnd. Så må kjøpe nytt

Aah. Skjønner. Takk og lov dere ikke måte ut med alt selv iallefall
Ja var veldig glad for det. Forsikringen ville ikke dekke det for de mente skaden hadde oppstått før vi forsikret huset... men man kan jo ikke forsikre noe man ikke har... men pengene fra gammel huseier kommer godt med :)

Ja var veldig glad for det. Forsikringen ville ikke dekke det for de mente skaden hadde oppstått før vi forsikret huset... men man kan jo ikke forsikre noe man ikke har... men pengene fra gammel huseier kommer godt med :)
Ikke sant. Skjønner deres side også. Den regelen tiltreffer overalt men veldig kjipt for deres del. Godt han tok noe ansvar

Vi er 4.. og hun eldste er en reser på å skittne til sine egne klær og våre
Vi er bare 3. Men gubben er fæl med å legge klær på gulvet med skittentøyskurven etter noen timers bruk. Til slutt aner jeg ikke ol det skal vaskes eller ikke så ender med å bare ta det med

Må huske å dra til byen å kjøpe et til klesstativ. Alt for lite med ett
Ja alltids greit med to!
Vi har stort tørkerom og tørketrommel så trenger heldigvis bare en for når ting ikke går blitt tørt fort nok. Uten tørkerommet hadde vi nok trengt to tre stk :o

Back
Topp