Det er kjekt å ta det litt som det kommerSlappe av og lage middag, men vet ikke hva det blir enda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjekt å ta det litt som det kommerSlappe av og lage middag, men vet ikke hva det blir enda![]()
Vi kjøpte hus dor litt over ett år siden. I taksten sto det at taket var noe slitt... men noe slitt er jo ikke lekt.Såbra noe ble dekt. Dere kjøpte huset ja?
Så vokser så fortHan blir 15 måneder på onsdag
Nei det nærmer seg med stormskrittIkke lenge igjen nå![]()
Takk, gikk bra og virker som han trives inni derLykke til på kontroll
Ja liker den godt selv.Så herlig farge![]()
Så flink du er. Har fått gjort mye i dag duKlær lagt på plass
Ny vask satt på
Gulv moppet
Har to her... nesten for lite det også. Hadde 3 tidligere, men det ene gikk istykker. Ikke akkurat prima kvalitet på deMå huske å dra til byen å kjøpe et til klesstativ. Alt for lite med ett
Aah. Skjønner. Takk og lov dere ikke måte ut med alt selv iallefallVi kjøpte hus dor litt over ett år siden. I taksten sto det at taket var noe slitt... men noe slitt er jo ikke lekt.
Men nå har du vært inne, og alt er bra?Ja gjør vel egentlig det her også![]()
Er du klar?Nei det nærmer seg med stormskritt![]()
Vasker mye du ogHar to her... nesten for lite det også. Hadde 3 tidligere, men det ene gikk istykker. Ikke akkurat prima kvalitet på de
Ja var veldig glad for det. Forsikringen ville ikke dekke det for de mente skaden hadde oppstått før vi forsikret huset... men man kan jo ikke forsikre noe man ikke har... men pengene fra gammel huseier kommer godt medAah. Skjønner. Takk og lov dere ikke måte ut med alt selv iallefall
Vi er 4.. og hun eldste er en reser på å skittne til sine egne klær og våreVasker mye du oger dere mange i huset?
Jeg klarte meg fint med to. Men det ble ødelagt etter tre mnd. Så må kjøpe nytt
Ikke sant. Skjønner deres side også. Den regelen tiltreffer overalt men veldig kjipt for deres del. Godt han tok noe ansvarJa var veldig glad for det. Forsikringen ville ikke dekke det for de mente skaden hadde oppstått før vi forsikret huset... men man kan jo ikke forsikre noe man ikke har... men pengene fra gammel huseier kommer godt med![]()
Vi er bare 3. Men gubben er fæl med å legge klær på gulvet med skittentøyskurven etter noen timers bruk. Til slutt aner jeg ikke ol det skal vaskes eller ikke så ender med å bare ta det medVi er 4.. og hun eldste er en reser på å skittne til sine egne klær og våre
Det er det. Hadde de tatt den dyreste taksten hadde det sikkert kommet frem i rapporten og de kunne hatt eieskifteforsikringIkke sant. Skjønner deres side også. Den regelen tiltreffer overalt men veldig kjipt for deres del. Godt han tok noe ansvar
Jeg orket ikke i gårSkulle fylt bensin her også... men skulle egentlig gjøre det i går.. men glemte det:/
Ja alltids greit med to!Må huske å dra til byen å kjøpe et til klesstativ. Alt for lite med ett
Jeg hadde ikke overlevd med kun ett den tiden vi ikke hadde tørketrommel.Må huske å dra til byen å kjøpe et til klesstativ. Alt for lite med ett