Manuellterapi

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Noen som har benyttet seg av dette? I så fall for hva, og hjalp det? :)

Noen som har benyttet seg av dette? I så fall for hva, og hjalp det? :)
jeg gikk til manuellterapaut i svangerskapet pga bekkenløsning :) men synes ikke det hadde noen effekt, eneste som var godt var å få knekt opp ryggen så det var bedre å puste inn :)

Vi har hatt mini til manuellterapaut som er spesialist på spedbarn. Hun stod og stanget i bekkenet i 30 min under fødselen, så var nok der nakken fikk en påkjenning. Hun hadde låsninger i nakken, ryggen og bekken. Etter en behandling var nakken og bekken bra. Ryggen trengte en behandling til, og ble så bra. Mini skrek mye, mye urolig, sov lite, lå som en banan i sengen, klarte ikke ligge noe alene. Ikke så rart, jenta hadde jo smerter.

En behandling og helt ny baby. Helt bra den dag i dag, ikke hatt tilbakefall:)

Vi har hatt mini til manuellterapaut som er spesialist på spedbarn. Hun stod og stanget i bekkenet i 30 min under fødselen, så var nok der nakken fikk en påkjenning. Hun hadde låsninger i nakken, ryggen og bekken. Etter en behandling var nakken og bekken bra. Ryggen trengte en behandling til, og ble så bra. Mini skrek mye, mye urolig, sov lite, lå som en banan i sengen, klarte ikke ligge noe alene. Ikke så rart, jenta hadde jo smerter.

En behandling og helt ny baby. Helt bra den dag i dag, ikke hatt tilbakefall:)

Så bra! Her ligger mini også utrolig rart av og til, så vurderer å ta en tur. Skader jo ikke å høre hva de sier :)

Så bra! Her ligger mini også utrolig rart av og til, så vurderer å ta en tur. Skader jo ikke å høre hva de sier :)

Ja, anbefales å bare sjekke. De behandler utrolig skånsomt. Trykker så vidt, helt udramatisk. Egentlig vanskelig å forstå at det har sånn effekt, ser jo ikke ut som om de rører ungen omtrent.

Hvis du bor i Oslo, anbefales manuellterapauten på Balderklinikken på det varmeste. Var vel 8-10 ganger hos kiropraktor (som faktisk hadde spesualutdannelse på spedbarn) uten noe effekt. MT fikset kidden på ca 3 minutter:)

2 barn hos manuellterapaut pga låsninger fra fødsel. Begge 2 som natt og dag etter behandling :-)

Back
Topp