Godt vi er flere. Husker jeg aldri forsto den gjengen som gråt over alt, hadde bare intriger og aldri kunne gå alene på toalettetHe he jeg var heller aldri jente jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere. Husker jeg aldri forsto den gjengen som gråt over alt, hadde bare intriger og aldri kunne gå alene på toalettetHe he jeg var heller aldri jente jente
He he bra de liker det du lagerNei, men slik er det her i huset... nytter ikke å kjefte heller
Lykke til på kontrollDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()
Slappe av og lage middag, men vet ikke hva det blir endaJa er kjekt å få det ut av verden. Hva skal du gjøre i dag .?
Det har jegHar du det bra?![]()
Flink du har hvert såpass tidlig daBetalt regninger
Vært i byen og fyllt bensin
Satt på vaskemaskin nr 2
Hørtes digg utHer har vi bare sovet![]()
Hang med gutta jegGodt vi er flere. Husker jeg aldri forsto den gjengen som gråt over alt, hadde bare intriger og aldri kunne gå alene på toalettet![]()
Godt å få unna littFlink du har hvert såpass tidlig da![]()
Ja heller ha ett tørt hus. Fikk heldigvis nok til å dekke selve taket av den gamle huseieren, hadde hatt huset bare i ca 6mnd da det ble lekt. Så vi må legge ut for jobben selvOj. Det er summer det.
Men tak må man jo ha
Ja, syns det tok litt vel lang tid for dem å fikse alt men deilig at de endelig trakk det!Godt de trakk det da!
Skjønner jeg godt! Mye bedreHang med gutta jeg
Ja det er detGodt å få unna litt
Ja. Veldig braDet har jeg
Du da?
To timer faktiskHørtes digg ut
Såbra noe ble dekt. Dere kjøpte huset ja?Ja heller ha ett tørt hus. Fikk heldigvis nok til å dekke selve taket av den gamle huseieren, hadde hatt huset bare i ca 6mnd da det ble lekt. Så vi må legge ut for jobben selv![]()
Ofte er det nok detSkjønner jeg godt! Mye bedre![]()
Trengte det velTo timer faktisk
Godt å høreJa. Veldig bra![]()
Bare så synd det fortsatt er mye igjenJa det er det![]()