God morgen Camilla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen Camilla![]()
Hun har faktisk sovet godt. Oppe kl 2 for flaske og sov resten av tiden med oss. Men er tilbake tydeligvis på å våkne tidlig. Klokken 0515God morgenHvordan har natten din vært? Snuppa og du fått sovet?
![]()
Skal ikke før i morgenGod morgen damer, skal alle ut på jobb idag?
He he jeg var heller aldri jente jenteHehe ja men jenter begynner vist veldig tidlig![]()
Var aldri sånn så rart å ha ei som er så veldig jente jente![]()
Har du det bra?God morgen![]()
Ja er kjekt å få det ut av verden. Hva skal du gjøre i dag .?Ja! Så nå slipper jeg å tenke mer på det![]()
Begynte 19 i fjor vi, neste år vet jeg ikke hvor lenge de grVeldig lang i år ja. De begynte 17. Aug i fjor og skal gå til 22. Juni neste år da
Han blir 15 måneder på onsdagLykke til. Hvor gammel er han?
Ikke noe godt detDet er ikke gøy
Kan ikke ligge på magen uten at det blir vondt :/
Oj. Det er summer det.Har begynt å regne her også. Ja, kun taket blir rundt 94 +arbeid
Reiste ikke han seg her nettopp? Eller husker jeg feil?Skal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.
Har endel på listen jaDeilig det da, mye annet du skal gjøre idag da?
Godt de trakk det da!For de som husker irritasjonen min over regninger som plutselig ble inkassokrav, prøvde å ringe på torsdag med lite hjelp for når jeg hisset meg over den jeg snakket så tror jeg han la på!prøvde å ringe tilbake men lang kø så sendte mail og har nå endelig fått mail tilbake om at de trekker kravet! Så mye arbeid men jeg "vant"!
![]()
Ikke lenge igjen nåDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()
Det har de het sikkertFår håpe legen har noen tips
Her har vi bare sovetBetalt regninger
Vært i byen og fyllt bensin
Satt på vaskemaskin nr 2
RyddeIkke egentlig men burde skaffe meg svømmebriller. Hva med deg?![]()
Du får nyte dagen før jobb daSkal ikke før i morgen![]()
Lykke til på hsSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.