Skal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Skulle gjerne sett han løp rundt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo nesten detDet høres ut som en god plan![]()
14,5 sier mannen, så jeg tar ei lita lett jakke over singletten når meg går tur, tenker jegGodt det davirker varmere her også idag!
elsker varme så elsker det når jeg kjenner varmen fra sola
![]()
Men nå har han en reist segSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Huff ja høres lurt ut! Hvert sånn her i det siste og jeg fryser14,5 sier mannen, så jeg tar ei lita lett jakke over singletten når meg går tur, tenker jeg
Han reiste seg etter puffen i stuen et par ganger i helgen, men tar en tur likevel.Men nå har han en reist segskjedd flere ganger?
Greit å få snakket om det som bekymrer deg da![]()
Dagen var slitsom men finSen vinden er så kjipBra det er litt roligere da
Håper du har hatt en super dag søta
God natt fra meg
e
God morgen. Har sovet godt i natt ja..Har du sovet godt?![]()
Ja elsker detGod morgen, koselig med baby i armkroken da![]()
Nei, men slik er det her i huset... nytter ikke å kjefte hellerBurde ikke være lov
Lykke tilSkal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Jeg skal ikke på jobbGod morgen damer, skal alle ut på jobb idag?
Så bra.For de som husker irritasjonen min over regninger som plutselig ble inkassokrav, prøvde å ringe på torsdag med lite hjelp for når jeg hisset meg over den jeg snakket så tror jeg han la på!prøvde å ringe tilbake men lang kø så sendte mail og har nå endelig fått mail tilbake om at de trekker kravet! Så mye arbeid men jeg "vant"!
![]()
Går fremover ihvertfall men skjønner du vil ha det sjekket oppHan reiste seg etter puffen i stuen et par ganger i helgen, men tar en tur likevel.
Vil heller ta en tur for mye enn en for lite.
Han blir 15 måneder på onsdag så han er sen
Er han mange mnd nå?Skal på åpen helsestasjon med lille U i dag siden jeg er litt bekymret siden han ikke reiser seg enda.
Ja da nærmer det segDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()
Pleier bestandig være ca 15 min forsinketDa er det kontroll hos jordmor som selvsagt er forsinket. 5 uker igjen til termin ca
. Nærmer seg
![]()
Ja! Så nå slipper jeg å tenke mer på detSå bra.![]()