Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt klær gjør susenHihi... jo det er ikke så mye forskjell..
Har prøvd, men han blir sint når vi foreslår det. Han liker ikke å ha på shorts engang nå i denne varmen. Tror han blir fort flau over ting. Veldig beskjedenDet er bra
Har du prøvd å ta han på potte eller do forresten?
Da kommer det jo ihvertfall ikke i bleia![]()
God nattNå er det natta for meg
Tviler på at det blir fin rund kul men ihvertfall større kulDa er du litt heldigere enn meg... var jo kul, men ikke sånn fin rund kul :/
Huff stakkarsHar prøvd, men han blir sint når vi foreslår det. Han liker ikke å ha på shorts engang nå i denne varmen. Tror han blir fort flau over ting. Veldig beskjeden
Bedrer seg forhåpentligvis neste helg, da mannen ikke trenger å.jobbe overtidJa man blir fort sliten da, du får passe på at mindre skjer i helgene fremover![]()
Du får si ifra hva jordmor sier, ikke veldig ideelt med 8,9![]()
Tja jeg blir sliten av alt og ingenting tydeligvis, går da fremover på en måte men føler dagene går sakte og ikke noe forbedring med kynnere osv, gleder meg til jeg føler meg halvveis normal igjen![]()
Loppis også fikk det ene besøket etter det andre ..Hva var det du gjorde igår da?![]()
Så jeg se bilde?Ja fra klompelompene
Veldig pent vær her i dag, men masse kaldt vindUff daLigger med beina høyt i dag da?
Koselig å være en hel dag med en venninne
Har dere fått litt finere vær?
Var den bra? Har du lest boken?Et helt halvår
Det skjønner jeg, det er godt i ny og ne detHan fikk så mye skryt av alle at han nesten letta
Hehe jaLager en del før jul, alle i familien vil ha så går en del, bare kledelig at de som smaker best skal kjevles![]()
Hvilken film har du sett?Hjemme fra kino, nå er det em
Hokksund? Det er jo et stykkeHun bor ute i hokksund :/ ja tenkte at vi tar en sikkelig rengjøring nå før lillebror kommer. For når han kommer blir det ikke mye tid til sikkelig rengjøring. Skal få mannen til å ta teorien på bil snart. Han er så treg
Han gjør detskulle vaske nederste hylle på kjøkkenkroken det var tungt xD
Sen vinden er så kjipVeldig pent vær her i dag, men masse kaldt vind![]()
Masse på tapeten i dag ogsåmen ei litt roligere på 4 år
![]()
ja det er over en time kjøring med bilHokksund? Det er jo et stykkeMen det blir vel verdt det?
Vi var på Hooksund camping i dag
Tenker det samme at det er veldig lurt å vaske grundig før han kommer
Ja det må du! Slik at det er på gang med billappen
Og at han får tatt oppkjøring ikke så lenge etter lillebror er født
Bøying er tungt på slutten, må jo krabbe til slutt![]()
God nattGod natt alle sammen![]()