Juni - skravletråden

Nei da skal jeg springe på do. God natt flotte damer :)

Det er bra :)
Har du prøvd å ta han på potte eller do forresten?
Da kommer det jo ihvertfall ikke i bleia :)
Har prøvd, men han blir sint når vi foreslår det. Han liker ikke å ha på shorts engang nå i denne varmen. Tror han blir fort flau over ting. Veldig beskjeden

Ja man blir fort sliten da, du får passe på at mindre skjer i helgene fremover ;)

Du får si ifra hva jordmor sier, ikke veldig ideelt med 8,9 :o

Tja jeg blir sliten av alt og ingenting tydeligvis, går da fremover på en måte men føler dagene går sakte og ikke noe forbedring med kynnere osv, gleder meg til jeg føler meg halvveis normal igjen ;)
Bedrer seg forhåpentligvis neste helg, da mannen ikke trenger å.jobbe overtid:)

Nei, det er lite.. jeg mistet over 2 liter blod ved fødselen (er jo bløder) sist og nå er det kun 3,5 uke til termin :/

Høres ikke bra ut med de kynnere også:(

Mannen kjeftet på meg. Får ikke ta så mye jobb her hjemme :p men lekeland var greit siden jeg sitter bare å ser på hun leke. Vi får se på tirsdag. Orker ikke sitte hjemme :p

Uff da:( Ligger med beina høyt i dag da? ;) Koselig å være en hel dag med en venninne :D Har dere fått litt finere vær?
Veldig pent vær her i dag, men masse kaldt vind :(

Masse på tapeten i dag også :p men ei litt roligere på 4 år :)

Hun bor ute i hokksund :/ ja tenkte at vi tar en sikkelig rengjøring nå før lillebror kommer. For når han kommer blir det ikke mye tid til sikkelig rengjøring. Skal få mannen til å ta teorien på bil snart. Han er så treg :p
Han gjør det :D skulle vaske nederste hylle på kjøkkenkroken det var tungt xD
Hokksund? Det er jo et stykke ;) Men det blir vel verdt det? :) Vi var på Hooksund camping i dag :) Tenker det samme at det er veldig lurt å vaske grundig før han kommer ;) Ja det må du! Slik at det er på gang med billappen ;) Og at han får tatt oppkjøring ikke så lenge etter lillebror er født ;)
Bøying er tungt på slutten, må jo krabbe til slutt :p

Hokksund? Det er jo et stykke ;) Men det blir vel verdt det? :) Vi var på Hooksund camping i dag :) Tenker det samme at det er veldig lurt å vaske grundig før han kommer ;) Ja det må du! Slik at det er på gang med billappen ;) Og at han får tatt oppkjøring ikke så lenge etter lillebror er født ;)
Bøying er tungt på slutten, må jo krabbe til slutt :p
ja det er over en time kjøring med bil :o så koselig :D om du vet hvor ormåsen er henn så er det ikke langt der i fra :)
jeg fikk kjeft av mannen fordi jeg tok på meg alt for mye arbeid og fortalte han ikke hvordan formen var først :p da hadde han jo bare stoppet meg... jeg vasket delevis kjøkken, bad, ryddet ut av hylla som skulle på soverommet og puttet klær inn igjen :) det ble jo bra!

jepp håper at det ikke er så lang ventetid for oppkjøring når den delen kommer :)

Back
Topp