Det er ikke gøyUff stakkars lille
Kan ikke ligge på magen uten at det blir vondt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke gøyUff stakkars lille
Du får gjøre detHehe ja, så skal prøve å unngå fotball idag![]()
Deilig det da, mye annet du skal gjøre idag da?God morgen
Ikke jeg
Huff stakkars, håper hun føler seg bedre snart ❤God morgen
Nope, er hjemme. Spent på hvordan dagen blir. Har ei med vond mage her :/
Skal gjøre det jeg kan for å unngå det jaDu får gjøre det![]()
Redd eller flau tror jegUff daer han redd for å bæsje?
God bedring til ryggen![]()
Det håper jeg ogsåHuff stakkars, håper hun føler seg bedre snart ❤
Får håpe legen har noen tipsMen finnes heldigvis noe som kan gjøre det lettere for han
Du klarer vel unngå til han kommer hjem daSkal gjøre det jeg kan for å unngå det jamen mannen er nok uenig da
![]()
Joa men han er tidlig hjemme idag, tenker å sende han ut med snuppa daDu klarer vel unngå til han kommer hjem da![]()
Ikke egentlig men burde skaffe meg svømmebriller. Hva med deg?Planer for dagen?
Hva gjør du på?God morgen![]()
Det skulle bare mangleFor de som husker irritasjonen min over regninger som plutselig ble inkassokrav, prøvde å ringe på torsdag med lite hjelp for når jeg hisset meg over den jeg snakket så tror jeg han la på!prøvde å ringe tilbake men lang kø så sendte mail og har nå endelig fått mail tilbake om at de trekker kravet! Så mye arbeid men jeg "vant"!
![]()
Helt enig! Syns det tok lang tid å få skikkelig svar og glad det nå er ute av verdenDet skulle bare mangle
God morgen.God morgen![]()
Har begynt å regne her også. Ja, kun taket blir rundt 94 +arbeidGodt dere får fiksa taket da. Er vel ganske dyrt å fikse tak da?
Er iskaldt og regn her. Så holder oss inne![]()
Det høres ut som en god planHehe! Nettopp og jeg har planer om å nyte den uansett![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen. Heldig dere som har det så varmt. Her er det bare 11God mandags morgen
Her er det sol og fint vær som det har vært i det siste, og det meldes at sola skal få temperaturen opp i en 18-19 grader i løpet av dagen, vi får se.
Siste innspurt nå, bare denne uka igjen så begynner skoleferien!