Juni - skravletråden

Så fint at du likte siden, de har mye fint der.
71dae6e983829f30b533a2a38385ddc7
dette er det som kom til meg før helga. Et hespe til teppet og et par nøster med sokkegarn...

Skoleferie blir nok bra ja, han skal etter eget ønske være noen dager på Sfo og noen dager hjemme og et par dager hos min mor. (hun liker å låne ham i skoleferiene, normalt sett er jo jeg på jobb så han er heller hos henne enn Sfo i høst og vinterferie og dager Sfo er stengt når jeg ikke har ferie om sommeren. Jeg og mannen prioriterer felles ferie for familien og klarer da ikke dekke opp alle skolens ferier, men min mor er ufør og liker besøk av barnebarn.
Så utrolig fint garn :) Nå gleder jeg meg :)

Ja den ser jeg, men det er bra han vil være der av eget ønske da ;) Også får han litt tid med mormor :D

Ja jeg synes det, trist film , måtte de opp i taket på kinoen på slutten for det minte meg sånn om da vi satt å ventet på at pappa skulle dø
Huff, da skjønner jeg det blir veldig trist :(

Hadde vært fint det ja

Det er ikke mer enn 13 enda, men 26 i solkroken (har en måler som på morgenen står i en lun krok med sol...) det har vært 24 der de siste dagene, så sola varmer bra i alle fall
Godt det da :) virker varmere her også idag! :D elsker varme så elsker det når jeg kjenner varmen fra sola ;)

Nå er Jr levert i Bhg, så da skal jeg sove. Også skal jeg rydde litt før jeg henter han igjen.
Hva skal du? :)
Blir vel ca det samme her :)
Eventuelt slappe av ved tven og kjenne lillebror som strekker på seg ;)

Back
Topp