Snakket med lege om det?Ja han har vært sånn de siste månedene. Får så vondt av han når han står å kniper beina sammen å hyler at han vil bytte bleia. Han tror det hjelper, men det er som oftest bare bremsespor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med lege om det?Ja han har vært sånn de siste månedene. Får så vondt av han når han står å kniper beina sammen å hyler at han vil bytte bleia. Han tror det hjelper, men det er som oftest bare bremsespor![]()
Det er jo koselig å sitte med..Er nok detda har jeg en avslapning dag. Tenkte å skrive i bøkene til barna. Fant ultralyd bilder av storesøster idag
![]()
Var nok ikke så spennendeJeg hadde planer om å se litt da. Heldigvis flere kamper fremover![]()
Huff så kjipt...Har prøvd. Han vil bare ikke høre
Da blir det verreLitt vanskelig siden vi ikke sover på samme romikke engang i samme etasje
![]()
Hehe samme her, men er større nå enn jeg var når snuppa kom så denne gangen blir det nok skikkelig mage om ikke annetFikk ikke mage før etter 7mnd med begge.. ble ikke så stor.. fikk aldri den runde fine magen som alle andre hadde. Følte meg bare feit og tung
For en mannHadde kanelknuter... men de er i mannens mage..![]()
Nei har time neste uke.Snakket med lege om det?
Hihi... jo det er ikke så mye forskjell..Ikke så stor forskjell på gutt og jentejeg kan nesten lage hestehale på gutten min
![]()
Håper dere får hjelpNei har time neste uke.
JeppHuff så kjipt...
Da er du litt heldigere enn meg... var jo kul, men ikke sånn fin rund kul :/Hehe samme her, men er større nå enn jeg var når snuppa kom så denne gangen blir det nok skikkelig mage om ikke annet![]()
Håper det, men er da ingen som kan tvinge gutten til å bæsje så håper han snart forstår at han ikke kan gå å holde seg så lengeHåper dere får hjelp
Ja... bruker jeg masse tid på å bake så spiser han :OFor en mann![]()
Han tar ikke skade av detTenk på dendu har i magen
God natt... skal på do så blir det natta her ogsåNå er det natta for meg
Lager en del før jul, alle i familien vil ha så går en del, bare kledelig at de som smaker best skal kjevlesLager ikke så mye kjekskjevler dem iallefall ikke
![]()
Det er braNei har time neste uke.
JeppSjønner godt det. Vil jo føle seg litt brukbar ut.