Tja kunne hatt det bedre, men orker ikke sitte inne hele dagen xD bedre med aktiv jente uteKommer helt an på hvordan du føler deg det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja kunne hatt det bedre, men orker ikke sitte inne hele dagen xD bedre med aktiv jente uteKommer helt an på hvordan du føler deg det
Det detEr mange som gjør det![]()
Det hørtest slitsomt ut. Og vondt...Innenfor med lekeland på tirsdag 38+4?![]()
UFF daGruer meg bittelitt til i morgen. 2 åringen kniper igjen på tredje døgnet å vil ikke bæsje. Hvis han ikke får det ut i morgen tidlig blir jeg hjemme alene med begge barna. Å jeg har dritvondt i ryggen![]()
Takk for detFlinke dere er![]()
Å nå får jeg ikke sove pga mannens HØYLYTTE snorkingUFF da![]()
Skal ikke du ta det med ro?Innenfor med lekeland på tirsdag 38+4?![]()
Har kanelboller jegJeg har i fryseren som jeg har laget. Kjekt å ha til kaffen i tilfellet uventet besøk
Er nok detSatser på at det er oppe å går i morgen![]()
Sov godtEr i seng nå
Du får forklare han at han får vondt i magen av å holde seg og kommer til å bli sår i rompa når besjen blir så hard når han holder seg.Nei han har bare bestemt seg for at han ikke vil bæsje. Han sier han syns det er ekkelt![]()
Si det til ei som innen redebygging og vil gjøre alt for storesøster før fødselSkal ikke du ta det med ro?
Lager ikke så mye kjeksEr så vant til å bake at slike ting tar kort tid. Verre med sjokoladekjeks osv daalt som er hardt som må kjevles ut og stikke ut eventuelt stekes individuelt er tidkrevende da
![]()
Dytt han ut aV sengaÅ nå får jeg ikke sove pga mannens HØYLYTTE snorking![]()
Tenk på dendu har i magenSi det til ei som innen redebygging og vil gjøre alt for storesøster før fødsel![]()
Har prøvd. Han vil bare ikke høreDu får forklare han at han får vondt i magen av å holde seg og kommer til å bli sår i rompa når besjen blir så hard når han holder seg.
Sjønner godt det. Vil jo føle seg litt brukbar ut.Takk for detformen er ikke bra, men jeg klarer ikke bare å se på mannen tar mine oppgaver xD
Litt vanskelig siden vi ikke sover på samme romDytt han ut aV senga
Hadde kanelknuter... men de er i mannens mage..Har kanelboller jeg
Ikke så stor forskjell på gutt og jenteJa mye fint til jenter. Må jo ha de litt jentete.