Npr kommer de hjem igjen da?Det gjør det men blir sent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Npr kommer de hjem igjen da?Det gjør det men blir sent
Speideren, og skal begynne på svømming etter sommeren.Hva går din på?
Ja, da er det jo litt kjipt:/29.juni, en onsdag
Snuppa var vanskelig å merke samt puttet heller foten under ribbeina så om han her faktisk er litt aktiv da også skal jeg nok finne grunner til at det er bra da ogsåDet er så deilig.... ikke like deilig på slutten, men ville uansett ikke vært foruten
Driver dere å prøver nå?Først og fremst må jeg bli gravid![]()
Gøy å se på ogsåFotball er artigst å spille selv![]()
Ja det tar den tiden man trengerHar så masse ting jeg ville kjøpt om det blir jente så jeg vil vitemen kan ta lang tid...
Vet ikke hvor lenge det varer jeg men tenker vi er hjemme km 23Npr kommer de hjem igjen da?
Krem osv må den være det ja, og da blir det mer tidkrevende samt verre og rulle sammen.Da må kaka være kald først sa bestemora mi da jeg spurte om annet fyll enn syltetøy
Jeg vet ikkeJa, da er det jo litt kjipt:/
Hvor lenge varer det da?
Nei ikke monsterbukse.. bare bukse. Boka er kjempe kjekkMonsterbukser du også?
Fikk forresten tak i boken i går
Det er koselig !HM lurer på å ta med kb på allsang på grensen
Ikke mye som skjer med andre ord siden det fortsatt er 1-01-0 til Tyskland
Ah OK. Speideren sluttet kb påSpeideren, og skal begynne på svømming etter sommeren.
Frøkna skal begynne på allidrett.
Nei fint liteIkke mye som skjer med andre ord siden det fortsatt er 1-0![]()
Mulig. Fikk lyst til å prøve selv. Tror det blir til helga!Krem osv må den være det ja, og da blir det mer tidkrevende samt verre og rulle sammen.
Nutella burde gå greit varmt da siden den tåler varme også går tilbake til slik den var. Hmmm
Også til mennene?Nei ikke monsterbukse.. bare bukse. Boka er kjempe kjekkkommer ny i august, så er spent på om det er like mye fint i den. Skal være strikk til hele familien i den
L elsker denAh OK. Speideren sluttet kb på
Ja... her traff de heldigvis ikke så ofte ribbeina. Men tungt nok når alt er strekt på max fra førSnuppa var vanskelig å merke samt puttet heller foten under ribbeina så om han her faktisk er litt aktiv da også skal jeg nok finne grunner til at det er bra da også![]()