Jeg skal glattstikke med ett lite felt mønster i 3cmDette er jo enkelt. Tre rette, et kast, rett ut pinnen. Gjenta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal glattstikke med ett lite felt mønster i 3cmDette er jo enkelt. Tre rette, et kast, rett ut pinnen. Gjenta.
Jeg skal legge sammen i morgenHar en del som må ryddes inn nå, men det får bli i morgen![]()
Bare synd jeg må på jobb neste morgenHørtes gøy ut![]()
Det gjør det men blir sentDet ser jo koselig ut der![]()
Eldste (og mannen) har heller ingen interesseDet må du bli om barna dinf starter
Hvilken dag er det?Bare synd jeg må på jobb neste morgen
Kam kommeEldste (og mannen) har heller ingen interesse
Har så masse ting jeg ville kjøpt om det blir jente så jeg vil viteJa det er jo en fordel... så er det jo kjekt å vite kjønn, men ikke ett must
Tenker at det kan vente til i morgen, er ikke mye igjen på buksen og den er for varm nå om dagen uansettGår i alle fall for "svare på de quote som er kommet mens jeg strikket pinnen" kjenner jeg. Ellers orker jeg ikke.
212 og trøtt. Men vil gjerne få teppet ferdig, i det minste snart snu
29.juni, en onsdagHvilken dag er det?
Monsterbukser du også?Har begynt på 1. Her![]()
Gjør absolutt det ❤Så koselig, nyt det du
Selvfølgelig, og har han lyst så skal han få prøve, men tror ikke det vil detKam komme3 på kb sitt lag startet i år
Ja er det ❤Stas med masse bevegelser!![]()
Aldri laget rullekake jeg
Utrolig lett når man først har lært seg det, tar maks en halvtime å ordne alt sånt vaske oppIkke jeg heller![]()
Neida men tv møbelet irriterer meg litt, men vi skal ha hyller til venstre og skuffer under, når vi får kjøpt og ordnet det samt teppe blir det braDet var jo ikke så verst ryddig
Dere har fått det så fint!
Hva går din på?Selvfølgelig, og har han lyst så skal han få prøve, men tror ikke det vil det
Spiser ikke så da gidder jeg ikke lagrUtrolig lett når man først har lært seg det, tar maks en halvtime å ordne alt sånt vaske opp![]()
Hever bare litt, setter inn i kald ovn og hever resten der, litt lat jaFordi boller skal heve og det tar tid![]()
Fotball er artigst å spille selvHar hun ikke