Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har i grunn rett.Trodde det het 20-tullete-menn-som-prøver-å-sende-en-ball-i-retning-av-en-av-to-som-ønsker-å-fange-den-uten-at-han-klarer-det
Det må du bli om barna dinf starterJeg er ikke negativ til det, er bare ikke interessert, det er noe helt annet![]()
Ganske fornøyd for å si det sånn. Blir en bra sommer.Det hørtes jo riktig så bra ut!
Du finner sikkert ett navn du liker godt etterhvert .. men selv om det er godt brukt kan det jo være ett du ønskerJorda men ikke sikkert jeg velger dem![]()
Så deilig daFerdig med alt jeg nå![]()
Direkte behagelig er det jo ikke, sånn at ejg gjør det helt for gøy, men jeg synes altså blodprøve hos legen er ubehangelig og ekkelt, blodgiving er greit.Farlig vet jeg jo det ikke ermen sykt ubehagelig og ekkelt...
Har hun ikkeDu har i grunn rett.![]()
Boka er mer nydelig enn filmenHar ikke lest boka, er så treig til å lese... mister som regel interessen midt i boka
Strikker her også... men kommer litt ut av det innimellomTrøtt som ei strømpe.
Hadde planer om en sånn "en pinne strikk (211 masker og økende) og et innlegg, for å komme litt lenger på teppet, men føler at jeg kommer til å sovne...
Sitter også og ser på strikketøyet mitt
Har begynt på 1. HerDet siste beinet vokser sakte men sikkert
Først og fremst må jeg bli gravidDu finner sikkert ett navn du liker godt etterhvert .. men selv om det er godt brukt kan det jo være ett du ønskerer jo ett pent navn
Ganske fornøyd for å si det sånn. Blir en bra sommer.
Strikker her også... men kommer litt ut av det innimellom
Ja det er jo en fordel... så er det jo kjekt å vite kjønn, men ikke ett mustFørst og fremst må jeg bli gravid![]()
Har en del som må ryddes inn nå, men det får bli i morgenSå deilig da
Hørtes gøy utHM lurer på å ta med kb på allsang på grensen
Det ser jo koselig ut derHM lurer på å ta med kb på allsang på grensen