Mor, far og ungeflokken i fornøyelsespark, kos eller kaos

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvordan er det for dere?

Her er det totalt kaos før vi kommer oss av gårde, men når vi først er der er det bare kos :)
 
Samme her. Kaos med pakking og planlegging, survete og utålmodige unger før avreise. Og bare kos når vi først er inne:)
 
Går ganske greit. Mye gjøres klart dagen før av meg. Så da er det bare å spise en god familiefrokost, før vi kjører avgårde. Syns det hele er kun kos.
 
Ikke prøvd så mye men med alt annet er det som regel kaos først så kos! :)
 
Har ikke prøvd med 2, men når det bare var meg og frøkna var det bare kos :)
 
Har gått bra så langt, men mer spent i år når vi ikke lenger er en voksen pr unge...
 
Kos hittil, spørs hvordan det blir når minstemann blir mer mobil. :p
 
Jeg synes det er ti ganger mer kaos etter tredje kom i flokken enn med to :)
Når jeg var ute med alle alene en liten tur var jeg veldig streng på i områder med mye biler eller når vi skulle over en vei at de eldste skulle holde på hver sin side av vognen. Etter en stund ble det litt automatikk i det.
I fjor var vi i Bjørneparken og ungene vårt løp fritt rundt som alle andre og var høyt og lavt.
Vi skulle ned og være med på mating av hjorten, og ropte på dem. Til vår store overraskelse så tok det under 30 sekunder før de eldste stod oppstilt på hver sin side av vognen og klare til å gå.
Og slik er det fremdeles. Er vi slike steder kommer de med en gang vi roper og holder oss i hånden eller vognen
 
Kos.
Pakker og legger alt klart kvelden før. Jeg synes sånne parker er litt stress med mye folk om man må stå å vente eller jeg ikke helt har oversikten over hvor vi skal gå of hva vi kan se/gjøre.
 
Hittil har det bare hvert kos :) har bare et barn på to år, så ikke noe problem å holde styr på han.

Jeg står opp før både guttungen og samboer (de er b-mennesker, jeg er a-menneske) og pakker og ordner alt, når guttungen våkner, vekker jeg samboer også er vi klare til å dra etter påkledning.
Mat tar vi på veien, da ingen av oss er noe frokostmennesker :p
 
Har ikke prøvd enda. Vi skal prøve i august så spent :)
 
Back
Topp