Mye jeg hadde lyst påSå braBle du inspirert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye jeg hadde lyst påSå braBle du inspirert?
Hva var det du gjorde igår da?Hallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg)
Hun sover bedre enn i senga i alene. Best om vi sover sammen med henne, men bilen er en god nummer toLiker å sove i bil hun eller?![]()
Var det herlig?Er på vei hjem fra Tusenfryd.
Har dere hatt er fin dag?
Var ikke alle som følte med deg skjønte jegTakk for forståelse snuppa![]()
Jeg elsker Tusenfryd, så jaVar det herlig?
Her har det hvert en skikkelig slapp dag![]()
Hatt en fin dag hos tante og onkelen (min søster med mann) der jenta fått leke med hunderEr på vei hjem fra Tusenfryd.
Har dere hatt er fin dag?
Jepp og jeg fikk sove ogSov hun en dupp?Så koselig med bestevenninne på besøk
Rot er vanlig med ommøblering
![]()
Det skjønner jeg joDet var kjempe koseligSnuppa ville ikke hjem
![]()
En god dusj et alltid godtDeilig å få tatt en dusj før barnefaren skal på jobb![]()
Hva har dere gjort?Puh godt å få satt seg ned litt etter en aktiv dag med sønnen min![]()
Men er det mye barn på rundt 100 cm kan ta?Jeg elsker Tusenfryd, så ja![]()
Er noe.Men er det mye barn på rundt 100 cm kan ta?
Nærmest latskap at snuppa ikke har hvert der enda siden pappa har bodd 10 min unna i over to år nå
Tenkte å reise en tur i år da
Sjokolade med vanilje smørkremHvilke cupkakes?
Vi skal også på Tusenfryd en tur. Blir i juli.
Kan skjønne det. En dusj er alltid godt.Deilig å få tatt en dusj før barnefaren skal på jobb![]()
Perfekt! Prøvd å finne noe sånt! Ser ut som om snuppa kan ta mer enn jeg trodde, men mannen må bli med på mye siden gravide magen helst ikke burde ta alle de
Ja de er det heldigvis.Piknik hørtes koselig uter barna i bedre form?
Hva skal du bake?![]()
Det er godt å høreVar egentlig redd for at hun skulle bli det men virker som om hun har sluttet å hoste![]()
Vel. Huset er i alle fall ryddigere når vi legger oss enn når vi sto opp. Men ikke sånn som hos Shadow og RonjaR....Hvordan var det når du kom hjem?