Så flink guttJippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink guttJippi, jippi, jippi, endelig.
Ikke noe særlig uansett. Slitsomt.Ikke så ille, hadde det vært en ukedag hadde jeg nok vært på jobb.
Hoster, fryktelig vondt i halsen, litt slapp og ør
Hva hadde dere til middagLigger å slapper av etter en koselig dag med god middag og koselig å se svigerfar
Neste gang vi ser han så er lillebror her også ville han ta oss med til dyreparken etter lillebror kommer![]()
Haha herlig hun erJeg skal ut og shoppe litt. (I dag igjen)
Jeg trenger noen strikkepinner + at jeg skal se etter en bok, eldste og mannen trenger sokker .
Spør frøkna om det er noe hun trenger.
Hun kommer bort til meg, gir meg en stor kos.
Store brun/grønne øyne ser på med med det lille fjeset omringet av lyst hår.
"mamma, jeg trenger ny kjole med Elsa og Anna" og ny stor kos...
Noen som sa smisking![]()
Fremdeles ganske vondt i halsen, men ellers så er jeg mye bedreIkke noe særlig uansett. Slitsomt.
Hvordan går det nå?
Hun fikk det, men ikke med Elsa og Anna på, de få jeg så var ikke noe fineHaha herlig hun erBle et kjole på henne da?
![]()
Godt du er bedreFremdeles ganske vondt i halsen, men ellers så er jeg mye bedre
Hihi ok. Hun ble fornøyd?Hun fikk det, men ikke med Elsa og Anna på, de få jeg så var ikke noe fine
Hva er gale?Blir så provosert ! Er på jobb nå, skjønner ikke hvorfor jeg er her
Er så glad, han er snart 15 måneder så har begynt å bli bekymret for hanSå flink gutt![]()
Vellykket?Påtur hjem fra messe. Ungen sover i bilen og jeg nyter stillhet etter massene med folk![]()
hurra for detJippi, jippi, jippi, endelig.
Nei, hun ble ordentlig sinna siden det ikke var en slik som hun ønsket seg...Hihi ok. Hun ble fornøyd?![]()
jeg igså gjør detØnsker meg det til jul![]()
Ja, til hun våknet. Så måtte vi gjøre oss klare, vi har vært i babyshower. Men nå vil hun hjem, trøtte jenta miBle du sittende?
HeiheiGod dag damer
Altfor lenge siden jeg har hvert innom.
Merker jeg blir sliten av omtrent ingenting og blir da også sliten av å holde følge med her inne![]()
Uff da, ikke sålett alltidNei, hun ble ordentlig sinna siden det ikke var en slik som hun ønsket seg...
Sånt skjer. Kos det. De er ikke så små så lenge.Hehe, hender det ja![]()
Har faktisk tittet innom jaTil den av dere som syns det var litt dumt at jeg ikke har blogget på en stund så kommer det nytt innlegg i kveld en gang