Juni er ganske travelSkjer mye støtt og stadig nå fremover synes jeg
Jeg har to bursdagsgutter også....hvilket betyr to barneselskap og to voksenselskap..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juni er ganske travelSkjer mye støtt og stadig nå fremover synes jeg
Haha... den prøvde frøkena her seg på i går... men med en elsa lipsyl... "må jo ha det mamma.. det må du jo skjønne"Jeg skal ut og shoppe litt. (I dag igjen)
Jeg trenger noen strikkepinner + at jeg skal se etter en bok, eldste og mannen trenger sokker .
Spør frøkna om det er noe hun trenger.
Hun kommer bort til meg, gir meg en stor kos.
Store brun/grønne øyne ser på med med det lille fjeset omringet av lyst hår.
"mamma, jeg trenger ny kjole med Elsa og Anna" og ny stor kos...
Noen som sa smisking![]()
Til ,kbTil kb eller deg?![]()
Fotballcup og sofatjenesteVillmarksmesse. Enn du?
Regnet med det jaDet skal vi![]()
Uff daMasse, men nå er jeg syk
Slik var/er min niese ogsåJahun har vært sånn siden hun var 4-5mnd. Bare de står ved siden av oss en meter unna og ser på henne, eller enda verre prater til henne. Klorer hun seg fast og gråter med en gang.
Såklart det erEr det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!
HurraDa var det bestilt over nett istedet![]()
God dagGod morgen
Ble med litt ekstra ogsåHurra
Jeg stortrivdes, og ble utrolig glad i barna. Slet litt med noen foreldrene som ikke holdt avtaler da. Kom ikke når dem sa til levering, og henting. Og jeg hadde jo rutiner som skulle overholdes. Åpen barnehage, planer med andre dagmammaer, mattid osv akkurat det var slitsomt.
Også er jo ikke lønna den beste, men for meg var det verdt det siden barna mine, og dagmamma barna satte pris på hverandre. Og jeg følte det ga meg noe og ble utrolig knyttet til barna selv også.
Viktig og skrive kontrakt med foreldrene. Da har de noe, og forholde seg til, og vet hva du forventer av dem. De fleste forstår, og følger kontrakten... Men noen er sløve, og tenker kun på seg selv...
Er det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!
Skal bare amme den overtrøtte babyen, så skal vi trille utenfor huset til mannen kommer hjem.
Jahh, vel, ammet så sovnet hun i armene mine. Bare sitte sånn kanskje....?
ja er helt innafor detEr det innafor å legge seg på sofaen med babyverdenforumet og en kopp te og samtidig ha et tonn med husarbeid man egentlig burde gjort? Er så sliten!