Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så greitFant tinkafu regntrekken i butikken. Så skal prøve det når hun våkner...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greitFant tinkafu regntrekken i butikken. Så skal prøve det når hun våkner...![]()
Ja. Må jo nesten ha det i tillfelle regn. Men myggnettingen passet ikke så der må jeg kjøpe nytt. Orket ikke bestille da det bare var sommervikarer der i dag..Så greit![]()
Hehe ikke greit med panikkryddingFår besøk av foreldrene mine. Så må legge sammen klær, rydde og støvsuge litt... panikk rydding før besøkså skal vi spise reker når de kommer. Må handle noe lurt til middag i morgen også...
De kommer heldigvis ikke før i kveld. Har fått kjøpt meg ei spand med maling og koster... de hadde bare ei spand...Hehe ikke greit med panikkrydding![]()
Greit detDe kommer heldigvis ikke før i kveld. Har fått kjøpt meg ei spand med maling og koster... de hadde bare ei spand...så da får jeg begynt i allefall.. etterhvert,må male huset
![]()
Samme her. Trøtt. Men hjalp med en trilleturi dag er det jobbdu da ?
Jajalitt trøtt men ellers greit, der da ?
Det gjør den garantertJeg og for begynner å tro den ikke kommer![]()
Ah...Ja. Må jo nesten ha det i tillfelle regn. Men myggnettingen passet ikke så der må jeg kjøpe nytt. Orket ikke bestille da det bare var sommervikarer der i dag..
God ettermiddagGod morgen![]()
Gjør det bok til slutt men var son med en annen pakke ogDet gjør den garantert![]()
Ettermiddag? AlleredeGod ettermiddag![]()
SpennendeHihi. Bravi er snart på villmarksmesse
![]()
Takk det sammeGod morgen KenguHa en fin lørdag
![]()
Helt sant det da.Husarbeidet går ingen steder. Det er viktig å slappe av og lytte til kroppen også. Kos deg med god samvittighet![]()
Kos dere i dagGod morgenHer har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de
Hva skal dere i dag da?
Ja det skjønner jegJeg ble vekket tidelig og så er det greit å slippe og ta det når vi kommer fra dugnad I kveld![]()
Kke jeg heller dessverreHar ikke grønne fingre desverre![]()
Da var det bestilt over nett istedetAh...
God morgenGod morgen![]()