Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenallerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin
ønsker dere ennsuper fin dag
![]()
Da starter forberedelser til dagen. Skal på villmarksmessen om et par timer. Så må bade ungen, ordne meg og ordne det vi skal ha med for dagen![]()
Planer fir dagen?Goood morgen,
Så effektiv du er daGod morgenallerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin
![]()
Kos dere i dagDa starter forberedelser til dagen. Skal på villmarksmessen om et par timer. Så må bade ungen, ordne meg og ordne det vi skal ha med for dagen![]()
God morgenGod morgen. Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til
![]()
Oi, du har vært flink på morgenkvistenGod morgenallerede fått vasket og hengt opp klær og vaska flasker. Så er det bare å Gjøre seg klar for dugnad føre lillebror våkner fra liten sin
![]()
God morn.
Produktiv du![]()
Så effektiv du er da
Har hvert oppe i 2 timer nå daog så er det bedre å ta det nå, enn i kveld når vi kommer fra dugnad
![]()
Kjedelig, men deilig når det er gjortSå kjedelig.
Sitter og venter på at en saus skal koke inn jeg
Hoho, de kan du betale sjøl!Betale mine ogHihi
God morgenHer har vi vært oppe i en times tid, nå venter vi på bestefar som skal hente N for å spise frokost og is hjemme hos de
Hva skal dere i dag da?
Han blir nok fornøyd med detNei, ikke før i November
Jeg vill bare skjemme han bort litt nå når jeg hadde mulighet økonomisk![]()