Ja det er det beste å lage det fra bunnenSamme her. Prøver å lage mest mulig fra bunn, men av og til blir det litt juks![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det beste å lage det fra bunnenSamme her. Prøver å lage mest mulig fra bunn, men av og til blir det litt juks![]()
Så braSov halvannen timeduda snuppa?
![]()
Ikke supertidlug men tidlig nokTidlig opp?
Håper du hadde en fin kveldKos danå slapper jeg av i sofaen mens småen sover og mannen er på jobb
Å æsj da,såkjiptHer skifter de yngste på å være våkne
Heldig duSkal shoppe litt klær, sminke, linser, medisiner
Koselig med vennegrill![]()
En med vondt i øret, og en jeg tror har litt mareritt om dagen.Å æsj da,såkjipt
Herlig godt for degSå braJeg duppet av på sofaen mens N satt på iPaden
Var veldig godt
![]()
Hva frister ellers på listen?Så den hadde kommet godt medher ville det jo vært gøy å vinne men vi sykler ikke så kjempe masse
![]()
Hehe. Litt slitsomt er det. I og med at alle hun ikke kjenner så godt som kommer nært begynner hun p hylskrikeHehe vogne er mer skumleher også
selv om han til tider vinker til mange fremmede
![]()
Morn mornGod morgen. Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til
![]()
Her skal de ikke møte før ti, og det er bare far og sønn som drar, jeg og jentene blir hjemme. Dvs handler og forbereder kvelden, jeg har planer fra 1530 og må ordne litt i forkantIkke supertidlug men tidlig nok
Skal møte på cup kl 9
Håper du fikk litt søvnEn med vondt i øret, og en jeg tror har litt mareritt om dagen.
Men akkurat nå er alt stille så da tror jeg at jeg legger meg
God morgenGod morgen. Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til
![]()
Vi har første kamp 9.30Her skal de ikke møte før ti, og det er bare far og sønn som drar, jeg og jentene blir hjemme. Dvs handler og forbereder kvelden, jeg har planer fra 1530 og må ordne litt i forkant
God morgen. Her er jeg og mini allerede våken. Jeg våknet av en eller annen grunn 5.15 og trodde jeg hadde fått sovet helt til kl 9. Skikkelig skuffet da jeg så hva kl egentlig var. Mini ville i armkroken da og vi fikk sovet litt til
![]()
Goood morgenGod morgen alle sammen