Helt fnt nå som det ikke er altfpr varmtTrives du med denne tidlige sommeren?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt fnt nå som det ikke er altfpr varmtTrives du med denne tidlige sommeren?![]()
Det du vant?Dove. Skrev det ville ta et par uker pga forsinkelser, men et par uker er 2, snart gått 3. Stod de skulle holde meg oppdatert men det har de ikke gjort..
Så koselig og sosialtWow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()
Tja i grunn har jeg ventet i en mnd.. Men fikk epost for snart 3 uker siden etter det var purret på de. Da skrev de om forsinkelser og at det ville ta et par ukerHva venter du på og hvor lenge har du venta?
Gutta koste seg masseSå koselig![]()
Betale mine ogBetaler regninger![]()
HihiSå braSkal prøve mitt beste![]()
Haha, lille røverjenteIdag måtte tanta mate henne igjen. Middag. Verken meg eller pappaen ville hun spise for, men søstra mi gapa hun velvillig for![]()
Så kjedelig. Det var jo veldig lang tid:/Tja i grunn har jeg ventet i en mnd.. Men fikk epost for snart 3 uker siden etter det var purret på de. Da skrev de om forsinkelser og at det ville ta et par uker
Vi gikk til babybesøket tok ca 1 timeKoselig dag da
Bor de langt unna?
Vaske badet, setter på klesvask, skifte på senga og stelle i blomsterbedet.Som hva da?
Så heldigByttet ut husarbeid med senge avslapning idagmannen ute å kjøper mat og drikke jeg vil ha
![]()
I det siste har jeg måtte vente lenge på alt slags pakker virker det som..Hva slags pakker?
Skal shoppe litt klær, sminke, linser, medisinerBor så nærme familieparken jaDeilig da! Shopping er gøy
Hva står på lista?
Vi skal grille i morgen med noen venner og så skal vi ingenting![]()
Alt for mye fra rl (genser, cardigan, kjole, romper). Får se på søndag om jeg bestiller noeHva har dui kurven da?
Tror du det holder seg son lenge?Helt fnt nå som det ikke er altfpr varmt
Håper de overleverBlir nok fint
JaDet du vant?
Koselig å treffe familieHerlig start på helg
Joda helg. Mannen er hjemme. Frøkna har truffet tanta og onkelen og vi kosa oss på kafe![]()