Takk takkSå kjedelig :/
God bedring til guttungen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkSå kjedelig :/
God bedring til guttungen![]()
Satse på detHåper bare jeg passer de![]()
Nei, hun får nok det hun trenger daMen hun legger på seg det hun skal så ekke bekymra![]()
Trenger da ikke sminke deg for det?Må vel sminke meg , må hente kb snart
Ha ha jodaTrenger da ikke sminke deg for det?![]()
Så bra. Kommer til å spørre de når vi starterDe blir lagt i vogna, de som trengerå trilles blir trillet
Jeg må nok snakke med de når vi starter. Den venninna mi snakka om er heldigvis ikke den mi starter i. Hadde aldri godtatt detWow, det hørtes brutalt ut...De barnehagene jeg har vært på i forbindelse med åpen barnehage har jeg sett de både synge, bysse og trille de. Så det kommer nok virkelig an på hvilken barnehage det er, snakk med de du.
Ånei. Det er så vondtJa, men ikke det samme.
Han sier aua og tar seg til øret som er veldig rødt.
Ørebet. :/
Åh så godt å høreOjj sånn var det i alle fall ikke der jeg jobbet, og der satt vi også vakt 1 person fra avdelingen hele tiden også. Også hadde vi navnene på liste hvor det sto oppført hvor lenge vært barn hadde lov til å sove av sine foreldre som vi følget slavisk. Skrev ned klokkeslettet de sovnet og klokkeslettet vi vekket dem.
Og bysset de som trengte og bli bysset. Dette var på 0-3 års avdeling![]()
Langt bedre enn å betale om ikke annetJa ikke de største summene, men litt![]()
Vil se bilder når du er hjemme igjenBursdag ja.
Genialt med bursdag ved siden av kjøpesenter.
Koser meg masse.
Trenger bukser og sko.
Har fått tak i det nå, så nå står meningsløs shopping for tur
Så kjedeligJa 5000 i restskatt![]()
Hvordan går det med henne?Spist litt grøt nå. Spent
Syns ikke du skal klage neiJa fornøyd med den
Så koseligHandlet litt blomster med de to minste og holdt på i hagen![]()
De har sånn på enklere liv og alphageek
Jeg liker ikke vrang jeg heller men de fleste oppskrifter inneholder det. Så biter i detBegge begge deler
Det hørtest jo helt greit utWow,dagen som skulle være rolig endte med en del planer koselige sådan. Plutselig lunch med ei venninne, kaffe besøk hjemme fulgt av middag hos henne. Nå er vi hjemme og MJ skal legges etterhvert![]()