Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye forskjellig da.Havregrøt med bringebær eller blåbær og fruktmos med avokado/banan/eggeplomme og jordbær/eple/eggeplomme er favoritter han får daglig.
Ellers liker hanå spise pannekaker, bananpannekaker, jordbær, bringebær.
Og å drikke vann av stort glass.
Mat må være søtt for at han her skal like smaken foreløpig.![]()
Her har hun bare så vidt smakt jordbærJordbær! Alt med jordbærsmak er godt!
Ellers er bananlapper, grønnsakskarbonder og vegetar lasagne også veldig poppis, går ned på høykant!
Ingen grunn til å vente til 9 mnd. Men hvis du har allergi i familien skal du være forsiktig. Lite allergener i plommen, så derfor man fint kan gi babyene det.Mye forskjellig da.
Får vel etter hvert utforske og prøve mer her også.
Tar det forsiktig.
Eggeplomme ja. Det er litt sånn diskutert har jeg skjønt i forhold til når. Noen mener ikke før 9mnd , mens andre steder står det at 6mnd er ok.
Nei, det er det nok ikke. Kom over en blogg hvor det stod litt om dette. Virket veldig greit og informativt det som stod der.Ingen grunn til å vente til 9 mnd. Men hvis du har allergi i familien skal du være forsiktig. Lite allergener i plommen, så derfor man fint kan gi babyene det.![]()
Det er ganske grisete med jordbær da Hehe, ser ut som et slakteri rundt hun når hun er ferdigHer har hun bare så vidt smakt jordbær
Spennend. Spiser du vegetarkost nå bare?
Det vil jeg troDet er ganske grisete med jordbær da Hehe, ser ut som et slakteri rundt hun når hun er ferdig
Ja eg har gjort det nå i litt over en måned, føler meg kjempe bra på den![]()
Nei plages ikke lenger, spiser ikke hvete og peanøtter heller og styrer unna rene soyabønnerDet vil jeg tro
Så bra. Så plages ikke med magen nå?
Veganer eller vegetarianer ?![]()