Juni - skravletråden

Det blir i den kirken;) Vi skal jo ikke være der hele dagen, max 1 time kanskje.. Mannen bare, "vi skal gifte oss DER, DEN dagen og det er VÅR dag! Det går fint jenta mi <3, de som vil komme å sørge får gjøre det, men det er VÅR dag og vi skal kose oss"... Må si at tårene trillet ikke mer da <3
Fantastisk flott sagt av mannen :)

Håper kontrollen gikk fint:)

Sterk, og fin hjertelyd på Babyen i magen. Veldig aktiv baby, men Mamma var det verre med blodprosent 8,6 og jernmangel det er for lavt for en gravid.
Ikke farlig for Baby, men slettes ikke bra for Mamma som vil miste enda mere blod ved fødsel. Og tiden etter.
Ellers må stoffskifte opp så 225 mikro gram daglig.
Ikke rart mamma er dønn sliten, og svimler selv når hun sitter helt i ro.

Det er ikke bare pga søvnmangel...

Ja! :D
Huff, poden er bare 4,5 måned ennu, men når jeg ser det minste av babytøy så smelter jeg fullstendig! Så greit at vi tok avgjørelsen med å ha spiral så jeg har ikke annet valg enn å vente :P
Hehe, alltid sjarmerende med babytøy❤️

Ble bare skremt av ei som jobber i en annen bhg. Venninna mi sa det. At der ble ungene lagt i vogna. Ikke noe byssing eller noe. Å lot de bare skrike

Wow, det hørtes brutalt ut... o.O De barnehagene jeg har vært på i forbindelse med åpen barnehage har jeg sett de både synge, bysse og trille de. Så det kommer nok virkelig an på hvilken barnehage det er, snakk med de du.

Gleder meg til å hente snuppa :D husarbeidet blir litt senere

Sterk, og fin hjertelyd på Babyen i magen. Veldig aktiv baby, men Mamma var det verre med blodprosent 8,6 og jernmangel det er for lavt for en gravid.
Ikke farlig for Baby, men slettes ikke bra for Mamma som vil miste enda mere blod ved fødsel. Og tiden etter.
Ellers må stoffskifte opp så 225 mikro gram daglig.
Ikke rart mamma er dønn sliten, og svimler selv når hun sitter helt i ro.

Det er ikke bare pga søvnmangel...

Så fint at alt står bra til med baby :)
Du får passe på deg selv og ta det med ro den siste tiden da

Back
Topp