Han gjorde ikke det. Han var på skjæreområdet idag. Og der tjener de ekstra per time , så han tok en hel dagHåper han dukker opp tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han gjorde ikke det. Han var på skjæreområdet idag. Og der tjener de ekstra per time , så han tok en hel dagHåper han dukker opp tidlig![]()
Alt mulig i grunn, loreal, bb cream ,dior+++Nå minte du meg på jeg trenger sistnevnte.
Ka merker bruker du?
Min har aldri sovet uten fart på vognaHvorfor har babyen min sluttet å sove uten fart på vogna?
4 bukser og to gensere tilkbHva har du shoppet?![]()
Ånei. Han syk han og nå?De ringte fra barnehagen så nå er OJ hjemme også![]()
Fantastisk flott sagt av mannenDet blir i den kirkenVi skal jo ikke være der hele dagen, max 1 time kanskje.. Mannen bare, "vi skal gifte oss DER, DEN dagen og det er VÅR dag! Det går fint jenta mi <3, de som vil komme å sørge får gjøre det, men det er VÅR dag og vi skal kose oss"... Må si at tårene trillet ikke mer da <3
Høres ikke bra utBle bare skremt av ei som jobber i en annen bhg. Venninna mi sa det. At der ble ungene lagt i vogna. Ikke noe byssing eller noe. Å lot de bare skrike
Hvordan gjøres det i din bhg?Høres ikke bra ut
Håper kontrollen gikk fint![]()
De blir lagt i vogna, de som trengerå trilles blir trilletHvordan gjøres det i din bhg?
Godt en gang i blant detDet er kanskje ikke det. Hele gikk ned i alle fall.
Deilig altså, men her forsvinner de alle sammenJippidet fikk jeg igår!
Ja de har jo kommet med glutenfriGodt en gang i blant det![]()
Hehe, alltid sjarmerende med babytøyJa!![]()
Huff, poden er bare 4,5 måned ennu, men når jeg ser det minste av babytøy så smelter jeg fullstendig! Så greit at vi tok avgjørelsen med å ha spiral så jeg har ikke annet valg enn å vente![]()
Ble bare skremt av ei som jobber i en annen bhg. Venninna mi sa det. At der ble ungene lagt i vogna. Ikke noe byssing eller noe. Å lot de bare skrike
Ja, men ikke det samme.Ånei. Han syk han og nå?![]()
Skal ikke se bort ifra detMå vel være tålmodig tenker jeg![]()
Var enklere når jeg jobbet turnusDet et sånn det var for oss også før perm. Og blir nok det igjen etter, men da kan han evt gå selv
Sterk, og fin hjertelyd på Babyen i magen. Veldig aktiv baby, men Mamma var det verre med blodprosent 8,6 og jernmangel det er for lavt for en gravid.
Ikke farlig for Baby, men slettes ikke bra for Mamma som vil miste enda mere blod ved fødsel. Og tiden etter.
Ellers må stoffskifte opp så 225 mikro gram daglig.
Ikke rart mamma er dønn sliten, og svimler selv når hun sitter helt i ro.
Det er ikke bare pga søvnmangel...