Juni - skravletråden

Hehe. Kanskje like greit :p

Hva gjør du idag da?
Har ikke fått gjort annet enn å levere storesøster i bhg i dag. Lillesøster plages med noe, så det har vært mye skriking. Sovnet til slutt i armene mine, men det var 2 t senere enn vanlig :/
Håper hun er bedre når hun våkner igjen :)

Skiftende;) Sol og overskyet:) Kaldt :(

Her er det omsider blitt blå himmel og sol.
Jeg la Lille2014 før tiden i dag for hun var så trøtt. Vips så sovnet jeg også på sofaen, og hadde det ikke våre for en mega irriterende husflue så hadde jeg nok sovet i et strekk, og enda *grrr*.
Skal til tannlegen, og fikse en tann kl:13.00 så det var nok lurt å sovne hjemme og ikke i stolen der :D Jeg var skikkelig trett :o

Har ikke fått gjort annet enn å levere storesøster i bhg i dag. Lillesøster plages med noe, så det har vært mye skriking. Sovnet til slutt i armene mine, men det var 2 t senere enn vanlig :/
Håper hun er bedre når hun våkner igjen :)
Uff. Håper lillesøster er bedre snart. Vet du hva hun plages med?

Så kjedelig. Hva feiler henne? God bedring :)
Ikke noe som trenger behandling i følge legen. Mulig noe i øvre luftveiene. Så må vel bare vente. Kanskje det er tenner på vei. Syns jeg leste at minste di var litt utilpass også?

Den jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden
Ta ho med ut en tur? Miljøforandring kan hjelpe.

Ikke noe som trenger behandling i følge legen. Mulig noe i øvre luftveiene. Så må vel bare vente. Kanskje det er tenner på vei. Syns jeg leste at minste di var litt utilpass også?
Okei. Er ofte ikke mye man kan gjøre :/
I dag har det vært mye gråt og hyling. Tror det skyldes tenner her også.

Her er det omsider blitt blå himmel og sol.
Jeg la Lille2014 før tiden i dag for hun var så trøtt. Vips så sovnet jeg også på sofaen, og hadde det ikke våre for en mega irriterende husflue så hadde jeg nok sovet i et strekk, og enda *grrr*.
Skal til tannlegen, og fikse en tann kl:13.00 så det var nok lurt å sovne hjemme og ikke i stolen der :D Jeg var skikkelig trett :o
Lykke til hos tannlegen :)

Ta ho med ut en tur? Miljøforandring kan hjelpe.
Vi gikk til postkassa og litt forbi. Kvarter ute. Problem blir at vi har ingen sted å dra som ikke involverer å trille nærmest en time dit og en time tilbake. Og hun takler ikke så lenge i vogn, og nå sovner hun heller ikke i vogn uansett hvor lenge jeg triller :/

Jippi. Fikk time hos øre nese hals spesialisten 1 juli. :)

Back
Topp