Ja, jeg gjorde detHehe. Hoppa du rett til slutten??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg gjorde detHehe. Hoppa du rett til slutten??
Jepp waldorfsalatenKremen "døde ut" så må lage ny etterpå
Nei det skjønner jeg ikke er en god kombo![]()
Har ikke fått gjort annet enn å levere storesøster i bhg i dag. Lillesøster plages med noe, så det har vært mye skriking. Sovnet til slutt i armene mine, men det var 2 t senere enn vanlig :/Hehe. Kanskje like greit
Hva gjør du idag da?
SkiftendeSol og overskyet
Kaldt
![]()
Må slappe av litt i dag også daI morgen kanskje![]()
Uff. Håper lillesøster er bedre snart. Vet du hva hun plages med?Har ikke fått gjort annet enn å levere storesøster i bhg i dag. Lillesøster plages med noe, så det har vært mye skriking. Sovnet til slutt i armene mine, men det var 2 t senere enn vanlig :/
Håper hun er bedre når hun våkner igjen![]()
Ikke noe som trenger behandling i følge legen. Mulig noe i øvre luftveiene. Så må vel bare vente. Kanskje det er tenner på vei. Syns jeg leste at minste di var litt utilpass også?Så kjedelig. Hva feiler henne? God bedring![]()
Virker som hun har vondt i magen. Tror det er en tann på vei.Uff. Håper lillesøster er bedre snart. Vet du hva hun plages med?
Ta ho med ut en tur? Miljøforandring kan hjelpe.Den jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden
Okei. Er ofte ikke mye man kan gjøre :/Ikke noe som trenger behandling i følge legen. Mulig noe i øvre luftveiene. Så må vel bare vente. Kanskje det er tenner på vei. Syns jeg leste at minste di var litt utilpass også?
Får håpe det går over fortOkei. Er ofte ikke mye man kan gjøre :/
I dag har det vært mye gråt og hyling. Tror det skyldes tenner her også.
Lykke til hos tannlegenHer er det omsider blitt blå himmel og sol.
Jeg la Lille2014 før tiden i dag for hun var så trøtt. Vips så sovnet jeg også på sofaen, og hadde det ikke våre for en mega irriterende husflue så hadde jeg nok sovet i et strekk, og enda *grrr*.
Skal til tannlegen, og fikse en tann kl:13.00 så det var nok lurt å sovne hjemme og ikke i stolen derJeg var skikkelig trett
![]()
Krysser fingrene for detFår håpe det går over fortblir litt rådvill når ingenting hjelper.
Vi gikk til postkassa og litt forbi. Kvarter ute. Problem blir at vi har ingen sted å dra som ikke involverer å trille nærmest en time dit og en time tilbake. Og hun takler ikke så lenge i vogn, og nå sovner hun heller ikke i vogn uansett hvor lenge jeg triller :/Ta ho med ut en tur? Miljøforandring kan hjelpe.
Joa, I grunn. Men jeg kommer jo ikke til å føde endaPasser dårlig å bli utslitt til fødsel altså
Uff. De tennene kan virkelig plage jaVirker som hun har vondt i magen. Tror det er en tann på vei.
Det vet du jo ikkeJoa, I grunn. Men jeg kommer jo ikke til å føde enda![]()
Ja, litt såMå slappe av litt i dag også da![]()