Døde den ut?Jepp waldorfsalatenKremen "døde ut" så må lage ny etterpå
![]()
Nei det skjønner jeg ikke er en god kombo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Døde den ut?Jepp waldorfsalatenKremen "døde ut" så må lage ny etterpå
![]()
Nei det skjønner jeg ikke er en god kombo![]()
Nei. Blir spennende å se hvem som ender på 11.. håper bare jeg greier å holde god klaring til 10. Så skal det nok gå braDet var ikke mye
Tusen takkHa en strålende dagBedre vær i dag eller?
Hehe. Har jeg tid så strikker jeg hellerTar meg tid jeg![]()
Jenta har hatt en. Hvorpå det ikke ble noe søvn på meg. Tre timer til neste. Det blir leengeDet blir nok etter hvert![]()
Da har du vel litt å gå på?7. Enn så lenge.
Huff da, håper du får sove på neste duppHun har allerede hatt en dupp. Hvor jeg prøvde og sove, men hun var urolig og jeg måtte bare stryke på henne slik at hun skulle sove. Så fikk ikke sove noe selv. Mulig duppa av
Håper og det. Kjenner jeg har litt dårlig tålmodighet idag og frøkna er sutreteHuff da, håper du får sove på neste dupp
Viktig å huske på seg selv, sjøl om jeg vet akkurat hvordan det erLei av å gå med altfor store klær fordi jeg aldri unner meg nytteller klær som egentlig burde vært bytta ut fem år siden
![]()
Huff, så slitsomt :/Sovnet etter en time.. mannen kom hjem igjen i 4 tiden så da hadde hun akkurat sovnet. Han tok imot fòrbåt i 1 tiden.. han var trøtt i dagtidlig for å si det slik :z
Hehe. JeppViktig å huske på seg selv, sjøl om jeg vet akkurat hvordan det er![]()
Da får jeg kun tilbake at han vil sove han ogsånt funker ikke. Kanke si jeg er sliten, for da er han og alltid sliten
Tidlig i mnd endaTror det kan bli kamp om 10 plassen etter hvert... svært lite mellom 10. Og ned til 13... kun 100 innlegg.
Okei, da skal jeg ligger unna. Leser du noe på engelsk siden du har Kindle?Den anbefales ikke
Jeg er 11 timer bak nåJeg er to timer bak:O
HeheDet skulle vel bare mangle
Jepp. Hadde han vært i pappaperm nå hadde han nok sett hvor tungt det er med henne hjemme. Og jeg jobber attpåtil på kveldstid. Men gidder ikke ta den kampen flere gangerÆsjå, kjedelig når de skal være slik![]()
Jeg trodde det var mer enn 9 her, men det var under det var kun 8Ingen solher i dag
Åhjelpes. Mange innlegg bak?Jeg er 11 timer bak nå
Tror ikke jeg gidder lese alt![]()
Søte Kengu ♡Må stillekrav![]()