God morgen. Pleier ha tilskuer her også...God morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Pleier ha tilskuer her også...God morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer![]()
God morgen.. nå har vi også stått opp.. må på butikken å handle først. Glemte brød i går... så blir det frokostGod morgennå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet
yey!
God morgenGod morgen,
Det hadde jeg også gledet meg til.. mmm...waldorf....Det er det! Gleder meg til å spise den etterpåSommerfest i bhg
![]()
Hoho der minte du meg på at jeg også må ha brødGod morgen.. nå har vi også stått opp.. må på butikken å handle først. Glemte brød i går... så blir det frokost
God morgenPå vei til jobb
![]()
Været og planen for i dag?
God morgen... her skal jeg i butikken å kjøpe brød. Smøre matpakke til frøkena og levere den i bhg... så skal vi kose ossGod morgen
Planer for dagen?
Satse på detJa. Håper det holder![]()
Så bra daTakk takk. Hadde ei grei vakt![]()
Takk som spør, har sovet helt greitTakkhvordan har du sovet?
![]()
Været er kaldt med 8 grader og vind. Overskyet men ingen nedbør.God morgenPå vei til jobb
![]()
Været og planen for i dag?
Jeg prøver å alltid ha et brød i fryseren, til de dagene jeg har glemt å handle.God morgen.. nå har vi også stått opp.. må på butikken å handle først. Glemte brød i går... så blir det frokost
-apoteketGod morgen
Planer for dagen?
Håper du får slappa av litt også da-apoteket
-kjøpe fugelim
-matbutikken
-Hente MJ
-Hente nevøen
-Lage middag
-Ta de med de på åpen dag på nye brannstasjon
-Være med de på jobb på loddtrekning etter kreftløp (hvis jeg har energi)
Være veldig sliten til kvelds tenker jeg. Midt i det hele skal jeg prøve å få gjort litt hjemme. . Puh
Nei, den er nok hakket verreEffektiv daghåper dagen i dag byr på litt mer avslapping.
4 åringen er en tur i barnehagen, greit å få utløp for litt av energien sinDet skjønner jeg godt
Håper hun er bedre idag?
Til deg eller L?Klær til vinteren bestiltendelig en ordentlig jakke og bukse.
![]()
Håper du får en fin dag på jobb, snuppaDere får ha en fin dag, nå må jeg gåinn på jobb
Da får jeg kun tilbake at han vil sove han ogDu får si at du vil sove(eller annet) og skal ha minst så så mange timer for deg selv!
Aldri vært så bestemt mot gubben selv, så aner ikke om det funker![]()