Ja det gjør faktisk detDet føles litt ut som om de oppriktig tror at hvis de lukker øynene så kan vi ikke se de lengre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør faktisk detDet føles litt ut som om de oppriktig tror at hvis de lukker øynene så kan vi ikke se de lengre![]()
Sov fra 01-05. Utslitt etter jobb. Bein og muskler har vondt og jeg er bare...trøttHvordan var natten?
Hvilke alarmer fra jobb er det som går?Har sovet godt. Størsta kom inn rundt 24. Mannen fikk alarmer på jobb i ett.. så jagde han til ett annet rom. Minsta våknet kl3. Opp lage flaske.. så sovnet jeg med begge jentene sammen med meg![]()
Begynn tidlig så kan du slappe av i kveldNei, den er nok hakket verre![]()
Blir litt ekstra når mannen jobber så mye.
Alt for mangeTusen takk![]()
Planer for dagen ?
Jepp, ble littBle det noe strikking på deg?
Har du det bra da?God morgen![]()
Starta dagen med frokostnekt så holdt ikke lengeSatse på det![]()
Til meg, faktiskTil deg eller L?![]()
Sovnet hun lett igjen eller?I natt ble det en tur opp i 3 tiden i natt også... hun har ikke vært våken på natt siden hun var 6 uker.. spørs om det er tenner som plager
Lykke til ♡Da lå jeg her da, på senga, med en pjusk baby sovende på brystet mitt. Legen om en time . Håper jeg kan legge ho ned uten at ho våkner stakkar lille.
Huff daSov fra 01-05. Utslitt etter jobb. Bein og muskler har vondt og jeg er bare...trøtt![]()
I morgen kanskjeBegynn tidlig så kan du slappe av i kveld![]()
Så flinkTil meg, faktisk![]()
Hun har allerede hatt en dupp. Hvor jeg prøvde og sove, men hun var urolig og jeg måtte bare stryke på henne slik at hun skulle sove. Så fikk ikke sove noe selv. Mulig duppa avHuff dafår du duppet litt idag da?
Lei av å gå med altfor store klær fordi jeg aldri unner meg nyttSå flink)
Pleier å ha det... men siden fryseren ble dratt ut ved ett uhell. Har jeg bare is i den enn så lenge..Jeg prøver å alltid ha et brød i fryseren, til de dagene jeg har glemt å handle.
Deilig å ha alt på plass før han kommergod morgen![]()
N levert i bhg istad. så fikk hentet solskjerm og koppholder til vognen.
skal ordne klar bilstolen idag, så er vi enda mer klar for hilse på lillebror38 uker i morgen <3