Su skal felle/fjerne ja.Så jeg skal fjerne enda flere masker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Su skal felle/fjerne ja.Så jeg skal fjerne enda flere masker?
Når er datoen?Ja det meste er i boksDeilig å slappe av
![]()
Masse der
Det gjør manDet går nok penger utog det er på en måte feiringen som en gave.. man får ett godt minne sammen
![]()
Så jeg står igjen med 12 masker og mange av dem skal og bort xDDet står felle.. så ja.. men kan lese over en tur til så er jeg sikker
Litt deilig det vel ? Lenge siden jeg var helt alene hjemme.Slapper av alene hjemme..
OkiSu skal felle/fjerne ja.
5.11.16Når er datoen?
Jeg er ikke HELT alene småen soverLitt deilig det vel ? Lenge siden jeg var helt alene hjemme.
Huff.. var hun lett å roe?N våknet av sikkelig mareritt stakkars :/
Huff. Ikke godt da. Får håpe du får slappe av i natt. Hvor lenge er det igjen til termin ?Jeg er veldig trøtt og kroppen min reagerer med smerte i ledd, hodet og ryggen... Men sånn er det barehåper bare på en god natt med søvn
Uff daN våknet av sikkelig mareritt stakkars :/
Dåp og brylup i et?5.11.16Gleder oss
Men først gleder vi oss til lillebror kommer
![]()
I love your spiritJeg er veldig trøtt og kroppen min reagerer med smerte i ledd, hodet og ryggen... Men sånn er det barehåper bare på en god natt med søvn
Hmm. Ønsk deg til jul. Sykkel er et godt fremkomstmiddel, men du bor kanskje et sted med mye bakker ?Kan jo det. Men da blir det fort en dyr premie. Mannen har heller ikke.
Du skal ha igjen 8 når alt er fellt avSå jeg står igjen med 12 masker og mange av dem skal og bort xD
Kunne nesten gjort detDåp og brylup i et?
Godt med butikker som er lenge oppeNei den Waldorfsalaten lager seg ikke av seg selvFår gå på butikken å handle eple og drue som jeg mangler og komme meg i gang
Om jeg ikke titter innom får dere alle ha en god kveld og natt når den tid kommer
Takk for praten i dag alle sammen
![]()