Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Sitter hjemme mens småen soverHer ser jeg tv,strikker og skravler. Enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter hjemme mens småen soverHer ser jeg tv,strikker og skravler. Enn du?
Leser paradisetH
va leser du?
05.11.16Når skal du gifte deg??![]()
Aner jo ikke jegGodt du var på jobb da, men da trenger det ikke ha vært hele formiddagen? Her var det bare et kort glipp
Nå har dere planene klare?Litt bryllupssnakk med kommende mannSkravler og spiser kiwi
Du da?
Helt perfekt på kveldenSofaen er en bra plass å være.
Hva skjer da?rolig filmkveld i dag, lade batteriene før full rulle i morgen![]()
Godt å høreDet gjør jeg
Hva står det at du skal gjøre?Sitter hjemme mens småen soverprøvde meg på strikkeprosjekt men vanskelig uten å skjønne oppskriften
![]()
Oj da, det var mange
Ja det var ikke mange maskene fra i dag tidlig.. Men du klarer å komme deg i mål før garnet kommer i postenAhh, strikking ja, jeg er på 194 masker så reelt ett ikke så bra med det. Må skru opp farta. Bestilt garn til andre halvdel, det er sendt fra danmark i dag, så jeg bør komme meg langt nok til å begynne å felle til det kommer da
Lærte det på barneskolenDet er jo moro å kunne
Misunner deg!
Det kommer nok tilbake får vi troSkjønner ikke helt hvprdan jeg skal klare meg heller nå som jeg vet hvor lett det kunne vært...
Det sammeLigger i sofa
Du da?
Mange ulikeMange ulike, eller mange som gikk opp? Den som gikk opp heter noe med tålmodighet, og jeg tror det skyldes at om man bare jobber med den lenge nok så GÅR den opp
Ja den er litt travel her og, men skal prøve å holde meg tett under daAldri si aldri
Juni er travel for meg..
Nå et det 4 og skravler nesten liveDet var ikke mye
Slapper av alene hjemme..Har sett film. Nå blir det litt rydding og skravling før bok og filmhva gjør du da ?
Du får se det ann når vi ser enden på mnd![]()