Au da?!Aner ikke men den er blå
Takk ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au da?!Aner ikke men den er blå
Takk ❤
Ja... men det er meldt bedre til helgen.Uff, unner dere ikke dårlig vær altså! Blir så trøtt av det og litt stengt inne![]()
Nei det er greit å ikke ha alt av sosiale medier hellerÅja... har ikke insta her![]()
Håper detKrysser fingre for at det går fint![]()
Hva spiste dere?Middagen er fortært, og jeg prøver å slappe litt av før jeg skal ut og handle.
Uansett har du flere enn megFøler jeg ikke har noe mange i dag jeg heller...
Så braDe fikk slukket den i 17 tiden![]()
Ja, visste jo lite om henneDu måtte det ja
Har du vurdert noe medisin for bedre søvn?Yes stemmer det
He he neiAu da?!høres ikke bra ut...
Ja men fikk hangoverHar du vurdert noe medisin for bedre søvn?![]()
TakkGod bedring til snuppa di![]()
Der kan du seBare 4000 innlegg igjen nå til 80 000
Det er helt genialtHåper det blir ordnet i neste update, for det var jo et genialt triks, som jeg altså aldri har tenkt på fordi det ikke funker her
Tipper 80 blir for mye jegDer kan du se
Kanskje vi må ha 85' som mål??![]()
Fb er jeg bare inne av og til.. ble lei... insta aldri prøvet. Snap ha jeg ikke innstalert på ny tlf.. ville heller bli flinkere til å ta bilder for å ha bilderNei det er greit å ikke ha alt av sosiale medier hellerInsta er greit, for der er det bare bilder, men FB tar litt for av for meg... Veldig lite aktiv der altså, kun når vi skal arrangere ting så er det greit
![]()
Ja altså jeg vet ikke om jeg skjønner det helt, men var på 2700 å noe da jeg bestemte meg for å nå 3000Du har snart passert 1000 denne mnddu har sikkert passert neste oppdatering
God kveld jaog god kveld![]()
Vi står til tjeneste!!Vet hvem jeg skal ringe om jeg må finne noen![]()