Har du gått lei?Joda. Men.... Jeg har spilt sykt mye kabal på nettene siste halve året...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du gått lei?Joda. Men.... Jeg har spilt sykt mye kabal på nettene siste halve året...
Må lese den ferdigHvorfor leser du den da?
Jepp, har ikke kommet inn før nå i ettermiddagKommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.
Flere?
Ja satser på detDet skal du se går bra![]()
Hvorfor det?Skravlepause for alle til kl 20
Ha en flott kveld på jobbDa starter vakta mi
Har vært her ogsåSnart sommerfest...
Grilling er alltid populærtVi har grillet på sommeravslutning![]()
Ja i 15 minHar du fått litt hvile på dagen idag?![]()
Var det bra?Har vært her også![]()
Sliten KenguKroppen er på bærtur i dag.. Gleder meg til senga i kveld
Jeg skulle leseHvorfor det?![]()
Yes stemmer detSliten Kengu![]()
Forkjølelse er ille nok for en liten kroppTakk, hun er ikke ordentlig syk bare forkjølet men jeg syns det var best å holde henne hjemme og innendørs i dag![]()
Du må jo gå deg litt mer søvn!!3 timer søvn, 8,5 timer på jobb, alle barn er hjemme, maten putrer og venter på mannen.
Nå er jeg sliten
Skal dere gifte dere? Hadde 200 både i går å dagen før... men hadde sikkert fått flere om jeg hadde gått inn for det. Tror jeg har over 50 i dagJa satser på detMen nå kjenner jeg at jeg prøver å være tilgjengelig litt for mange steder samtidig
Snakker litt bryllupssnakk innimellom også
![]()
Krysser fingre for at det går fintBlæh småen får vaksine i morgen
Uff, unner dere ikke dårlig vær altså! Blir så trøtt av det og litt stengt inneDet vil jeg tro... skulle vært ute her også, men det stri regner enda. Skulle tro det stoppet snart
Helt greiJa har i grunn det
Du da?