Tror det ble pizza nå altsåHva står på menyen i dag?
Her har jeg akkurat satt pizzaen i ovnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det ble pizza nå altsåHva står på menyen i dag?
Det skjønne jegJa. Koser oss godt her.
Ferdig sovet nåJeg ligger i senga nå klar til å sovneVeldig deilig altså
![]()
Det hørtes kjipt utDet ble lagt på... så måtte ringe på nytt. Hun sier de er pålagt å prøve å flytte timen så vi kunne ta bussen.. omg... 12t buss på en dag... kjenner jeg gruer meg allerede. De har ikke mulighet til å varme mat der og det er ikke deres problem i følge damen... gruer meg allerede... det går jo ikke. Ungen må jo ha mat
Du synes det jaGod ide
Grilling på sommerfestHva står på menyen i dag?
Bruker bare nettleser så kan ikke hjelpe duKommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.
Flere?
Neste unge vi en dag får så skal jeg sørge for at han får pappapermHer ogsåMen jeg ble så sint at jeg ville prøve å gjøre det beste ut av det og la hun få være en del alene med pappaen når vi var på ferie, samt at han møtte gjøre en del og, skifte bleie, legge etc
Med nr 2 nå har han krav på det, for jeg har jobber 3 år sammenhengende
Så nå gleder han seg veldig
![]()
Var nettopp det samme her. Men kom meg ikke inn i nettleser heller. Men plutselig funka detKommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.
Flere?
Vi drar her fra 08.20 og er hjemme igjen 20.20. Blir 2t på sykehuset... så 10t buss.. fikk beskjed av denne damen at det er mikro på bussen. Er så usikker da de sier forskjellig.Ble det ikke fly? 12t med buss... Hvor er det legen holder til?skjønner at du gruer deg til det ja!
Blir svenske kjøttboller i fløtesausHva står på menyen i dag?
Det skulle nå gå greitSov i 15 in
Veldig. Blir en lang lang dag.. 10t med bussreise blir detDet hørtes kjipt ut
Jeg er inne på app. Ble ikke du plaget med den i går å?Kommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.
Flere?
Håper du får ei fin vaktDa starter vakta mi
Kos deg på jobbDa starter vakta mi
Det er lengeVeldig. Blir en lang lang dag.. 10t med bussreise blir det