Juni - skravletråden

Det ble lagt på... så måtte ringe på nytt. Hun sier de er pålagt å prøve å flytte timen så vi kunne ta bussen.. omg... 12t buss på en dag... kjenner jeg gruer meg allerede. De har ikke mulighet til å varme mat der og det er ikke deres problem i følge damen... gruer meg allerede... det går jo ikke. Ungen må jo ha mat
Det hørtes kjipt ut

Prison break er så spennende! :p solskjermen og koppholderen har kommet så da er vognen klar for trilletur :D mamma har strikket vognteppe :)

Kommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.

Flere?

Her også :( Men jeg ble så sint at jeg ville prøve å gjøre det beste ut av det og la hun få være en del alene med pappaen når vi var på ferie, samt at han møtte gjøre en del og, skifte bleie, legge etc ;) Med nr 2 nå har han krav på det, for jeg har jobber 3 år sammenhengende :D Så nå gleder han seg veldig :D
Neste unge vi en dag får så skal jeg sørge for at han får pappaperm

Kommer ikke inn på appen. Er innlogget i nettleser på mobil så skriver derfra nå.

Flere?
Var nettopp det samme her. Men kom meg ikke inn i nettleser heller. Men plutselig funka det

Ble det ikke fly? 12t med buss... Hvor er det legen holder til?skjønner at du gruer deg til det ja!
Vi drar her fra 08.20 og er hjemme igjen 20.20. Blir 2t på sykehuset... så 10t buss.. fikk beskjed av denne damen at det er mikro på bussen. Er så usikker da de sier forskjellig.

Back
Topp