Juni - skravletråden

Da skal jeg snart dra og hente barn.
Tror det vil være en liten gutt som kommer til å bli veldig glad for å se mammaen sin. Han har ikke sett meg siden i går morges.
Han sov når jeg kom hjem i går, og sov fremdeles når jeg dro i morges.
Må handle noe til middag først. Så blir det å hente frøkena. Tror nok lillegutt blir glad for å se mammaen sin da ja

Tror det vil være en liten gutt som kommer til å bli veldig glad for å se mammaen sin. Han har ikke sett meg siden i går morges.
Å da blir han nok veldig glad :)

Oi, da har du tid til å gjøre noe ;)
Det ble lagt på... så måtte ringe på nytt. Hun sier de er pålagt å prøve å flytte timen så vi kunne ta bussen.. omg... 12t buss på en dag... kjenner jeg gruer meg allerede. De har ikke mulighet til å varme mat der og det er ikke deres problem i følge damen... gruer meg allerede... det går jo ikke. Ungen må jo ha mat

Det ble lagt på... så måtte ringe på nytt. Hun sier de er pålagt å prøve å flytte timen så vi kunne ta bussen.. omg... 12t buss på en dag... kjenner jeg gruer meg allerede. De har ikke mulighet til å varme mat der og det er ikke deres problem i følge damen... gruer meg allerede... det går jo ikke. Ungen må jo ha mat
Ble det ikke fly? 12t med buss... Hvor er det legen holder til?skjønner at du gruer deg til det ja!

Ja det er så rart at den bare forsvinner, og selvfølgelig er det ikke gunstig at du skal være borte flere uker i stekk!! Burde vært en annen løsning på det systemet der!
Altså N fikk jo ikke den kvalitetstiden med pappaen sin fordi han ikle hadde rett på perm, blir vanskelig å få den båndet kun ved å være mere med hun i helgene:(
Ja. Pappaen hadde gledet seg sånn til perm. Men det ble ikke sånn. Og det har jeg dårlig samvittighet for :(

Da blir han nok veldig glad for å se deg:)

Ja. Pappaen hadde gledet seg sånn til perm. Men det ble ikke sånn. Og det har jeg dårlig samvittighet for :(
Her også :( Men jeg ble så sint at jeg ville prøve å gjøre det beste ut av det og la hun få være en del alene med pappaen når vi var på ferie, samt at han møtte gjøre en del og, skifte bleie, legge etc ;) Med nr 2 nå har han krav på det, for jeg har jobber 3 år sammenhengende :D Så nå gleder han seg veldig :D

Hva står på menyen i dag?
Her har jeg akkurat satt pizzaen i ovnen:)

Back
Topp