Juni - skravletråden

Neei. Tror ikke det. Hun har sine perioder. Må bare prøve å vekke matlysten med anna mat igjen. Hun drikker mme og vann så det holder de dagene mat ikke er interessant. Så ekke bekymra. Hadde bare vært greit om hun heller spiste normalt hver dag:p
Ja de har noen sånne dager ja :( Og enig der at de kunne hatt normal matlyst hver dag :)
Bra hun får i seg vann :)

Jeg meldte meg opp på studie som var ledig for å kunne være i permisjon. Gikk bachelor som var ferdig. Og hans pappaperm forsvinner når jeg er student. Men han kunne ta fellesukene. Men det var ikke aktuelt da mitt studie jeg var påmeldt krevde at jeg var borte flere uker i strekk
Ja det er så rart at den bare forsvinner, og selvfølgelig er det ikke gunstig at du skal være borte flere uker i stekk!! Burde vært en annen løsning på det systemet der!
Altså N fikk jo ikke den kvalitetstiden med pappaen sin fordi han ikle hadde rett på perm, blir vanskelig å få den båndet kun ved å være mere med hun i helgene:(

Da skal jeg snart dra og hente barn.
Tror det vil være en liten gutt som kommer til å bli veldig glad for å se mammaen sin. Han har ikke sett meg siden i går morges.
Han sov når jeg kom hjem i går, og sov fremdeles når jeg dro i morges.

Back
Topp