Vi får se til nattenDet skulle nå gå greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se til nattenDet skulle nå gå greit
I går ble jeg ikke plaget. Men nå kom jeg innJeg er inne på app. Ble ikke du plaget med den i går å?
Sommerkoteletter på grillen, med ris og salat.Hva står på menyen i dag?
Her har jeg akkurat satt pizzaen i ovnen![]()
Ordnet seg i alle fallBruker bare nettleser så kan ikke hjelpe du
Hva skal dere grille da?Grilling på sommerfest
Det er jeg enig iMed tanke på at vi for noen få uker siden ikke klarte 7000 på utfordring, så er 8000 uten å prøve bra!
God ettermiddagGod morgen jenter
Bra det daOrdnet seg i alle fall![]()
Det er braNeste unge vi en dag får så skal jeg sørge for at han får pappaperm
Ble bare kjøp av kaker, gadd ikke dra på butikkenHva skal dere grille da?
Mikro på bussen? Å er det sånn helse buss? Ringe busselskapet?Vi drar her fra 08.20 og er hjemme igjen 20.20. Blir 2t på sykehuset... så 10t buss.. fikk beskjed av denne damen at det er mikro på bussen. Er så usikker da de sier forskjellig.
God vakt på etterskuddDa starter vakta mi
Ish da, hva er det den gjør som den ikke skal?Kroppen er på bærtur i dag.. Gleder meg til senga i kveld
Ish da, hva er det den gjør som den ikke skal?Kroppen er på bærtur i dag.. Gleder meg til senga i kveld
Takk, hun er ikke ordentlig syk bare forkjølet men jeg syns det var best å holde henne hjemme og innendørs i dagUff dagod bedring!
Skikkelig sukkersøte ♡Vis vedlegget 181303 Se så skjønn![]()
Er litt sonne netter her og men pappaen tar hanDe fleste netter er desverre slik
Framskritt altsåEndelig fikk jeg i jenta mi en hel brødskive til lunsj. Matlysten hennes har vært dårlig siste tiden.