Takk, gjorde detKose dere snuppa![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, gjorde detKose dere snuppa![]()
![]()
Alt vel på jobb?Takk søte deg![]()
Så braDa går jeg inn i 100% stilling ett år her![]()
Lett å finne???:?Ja der ser du![]()
Du som kan strikke hva betyr dette :1.SKULDER: = 14-15-16 m. Fortsett med riller – samtidig felles det mot halsen på hver 2.p: 3 m 1 gang, 2 m 1 gang og 1 m 3 ganger = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.Såbra han tar ansvar![]()
Det skjønner jegÅåja. Jeg unner han tid hjemme med barn mer enn i helger![]()
Hihi, instaLett å finne???:?
Det vil jeg tro... skulle vært ute her også, men det stri regner enda. Skulle tro det stoppet snartSnuppa er i sengVar deilig å være litt ute
![]()
Åja... har ikke insta herHihi, insta![]()
Månedsmålet var å få 3000 innlegg totaltHåper du er i mål![]()
Da ringer du sjefen og spør om han har glemt sykemeldinga?Huff hva gjør jeg når sjefen sender mld om jobb 24 juni og jeg vil ble sykmeldt fra 20 juni?![]()
Tusen takk!Får hjelpe deg da.
God bedring til snuppa diUff! Har en pottesur frøken. Eller prinsesse vil ikke.
Tannfrembrudd og slimhoste, ingenting idag er bra nokto timer til mannen er ferdig på jobb og jeg er dæv sliten allerede.
Æsj, sånt er frustrerendeVenter på min tur i tlf... gått opp 1 plass på 6 min :/
De fikk slukket den i 17 tidenTakk, gjorde detHvordan går det med brannen?
Du har snart passert 1000 denne mndMånedsmålet var å få 3000 innlegg totaltNå er jeg over det
wiihu, nå er dagsmålet på 300 snaaart i mål
80++ igjen kanskje
![]()
Da vil jeg tro han blir hoppende gladDa skal jeg snart dra og hente barn.
Tror det vil være en liten gutt som kommer til å bli veldig glad for å se mammaen sin. Han har ikke sett meg siden i går morges.
Han sov når jeg kom hjem i går, og sov fremdeles når jeg dro i morges.
Har du fått litt hvile på dagen idag?Trøtt jeg. Vurderer litt søvn
Veldig frustrerende..Æsj, sånt er frustrerende![]()
Vi har grillet på sommeravslutningHva står på menyen i dag?
Her har jeg akkurat satt pizzaen i ovnen![]()