Samme plan her i kveldDa ligger jeg på senga med lillesøster som skal sove
Skravletid
Jeg må prioritere litt strikking innimellom skravla i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme plan her i kveldDa ligger jeg på senga med lillesøster som skal sove
Skravletid
Jeg må prioritere litt strikking innimellom skravla i kveld.
Vi elsker grillmat og griller myeTenker det blir en del grilling utover her også nå![]()
Fordi vi er muslimer.Lenge det.. Hvorfor?
Det er det, men det får vi ikke :/Litt mer behagelig på fly ja!
Hva stikker du?Samme plan her i kveld
Huff skulle gjort det jeg også men hvert såpass opptatt at jeg henger altfor lang bak!Ånei, må skumme meg gjennomligger langt bak enda
Nei, det funker jo dårligJa, men funker ikke drive sånn når farta er høy
Har planer om å komme i gang med en bok her også. Må bare finne ut hvilkenParadiset
Så ligger engletreet på vent
Ja... må prøve å få litt tid til detGreit å strikke litt
Håper du er i målNå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Ja og veldig typisk egentlig!Uff så kjipt da![]()
Må laste ned noen flere til ferie jegHar planer om å komme i gang med en bok her også. Må bare finne ut hvilken
Hadde vært greit med en pocket nå i ferien.
Snaart myndig daHusker ikke om jeg svarte deg i går jeg...Hun ble 17 år. Minste i en søskenflokk på 5
![]()
Ja er vel i grunn detJa og veldig typisk egentlig!
Sånn er det noen dagerJeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..
Hihi, liker grillmat godt selvVi elsker grillmat og griller mye
Mannen er dog ikke så glad i røkt mat så jeg sa.... Du vet du har kjøpt Sommerkoteletter? "ja, er det ikke sommer da?" "jo, men du vet vel at forskjellen fra svinekoteletter er at disse er røkt?" det hadde han ikke tenkt på.
Men ungene elsket det, de kaller det "baconkoteletter" og mente det var kjempegodt. Så da blir det nok Sommerkoteletter flere ganger i sommer. Men ikke hver dag (utenom lørdager.. Og fredager, som mellomste ba om)
Yes det må duJa... må prøve å få litt tid til det
Minsten-buksa fra klompelompene... tenkte å ha til bhg starten til frøkena. Enn du?Hva stikker du?
Nei du er vel dårlig fangst for en tollerDet hadde nok jeg også![]()
Siden jeg ikke røyker lengre heller så tar jeg sjeldent med en stakkars kartong over grensa til familien![]()
Og kjøtt trenger vi jo ikke hamstre![]()