Juni - skravletråden

Da ligger jeg på senga med lillesøster som skal sove

Skravletid
Jeg må prioritere litt strikking innimellom skravla i kveld.
Samme plan her i kveld

Tenker det blir en del grilling utover her også nå:)
Vi elsker grillmat og griller mye

Mannen er dog ikke så glad i røkt mat så jeg sa.... Du vet du har kjøpt Sommerkoteletter? "ja, er det ikke sommer da?" "jo, men du vet vel at forskjellen fra svinekoteletter er at disse er røkt?" det hadde han ikke tenkt på.

Men ungene elsket det, de kaller det "baconkoteletter" og mente det var kjempegodt. Så da blir det nok Sommerkoteletter flere ganger i sommer. Men ikke hver dag (utenom lørdager.. Og fredager, som mellomste ba om)

Lenge det.. Hvorfor?
Fordi vi er muslimer.
Lengden kommer jo av at vi bor her vi bor, og selvom vi kan faste samtidig som de i mekka så vil mannen prøve å faste etter tidene her.
Jeg faster ikke i år pga graviditet

Paradiset
Så ligger engletreet på vent
Har planer om å komme i gang med en bok her også. Må bare finne ut hvilken:)
Hadde vært greit med en pocket nå i ferien.

Jeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..
Sånn er det noen dager:)
Idag har ikke jeg vært her...

Vi elsker grillmat og griller mye

Mannen er dog ikke så glad i røkt mat så jeg sa.... Du vet du har kjøpt Sommerkoteletter? "ja, er det ikke sommer da?" "jo, men du vet vel at forskjellen fra svinekoteletter er at disse er røkt?" det hadde han ikke tenkt på.

Men ungene elsket det, de kaller det "baconkoteletter" og mente det var kjempegodt. Så da blir det nok Sommerkoteletter flere ganger i sommer. Men ikke hver dag (utenom lørdager.. Og fredager, som mellomste ba om)
Hihi, liker grillmat godt selv:)
Er jo så mye man kan velge mellom også. Jeg liker veldig godt scampi og kylling da. Hamburger er nok favoritten til jentungen da. Prøver å variere litt, så alle blir fornøyd:)

Back
Topp