Juni - skravletråden

Det er bra :)
Jeg henger langt etter på innleggene her nå, men har MJ hjemme så det kommer nok til å ta litt tid:p
Hehe det jeg gjorde idag var å svare de som har svart meg også hoppet over resten ;)

Obos var det ikke?
Hvordan er en sånn jobb da?:) nor sånt jeg kunne tenkt meg og jobbe med :)
Stemmer ;) Det er ekstremt mye å gjøre :o Snakker behandlig av over 7000 forskjellige sameier og borettslag. Vi er enten forretningsførere for disse lagene eller regnskapsførere... Så det merkes at vi vokser ;) Vi har hovedkontor i Oslo (der jeg sitter da) Så har vi kontorer også i resten av landet ;) Men usikker på om vi har noen i troms??

Huff hva gjør jeg når sjefen sender mld om jobb 24 juni og jeg vil ble sykmeldt fra 20 juni? :o

God morgen:). Her har vi vært våkne en god stund siden mini fant ut at morgenen startet kl 05.15. Nå er det på tide med en lur for mini men han har kommet i en periode hvor han skal gjøre seg vanskelig når han skal sove. Hyler hver gang og skikkelig irriterende
God morgen

Uff! Har en pottesur frøken. Eller prinsesse vil ikke.
Tannfrembrudd og slimhoste, ingenting idag er bra nok :( to timer til mannen er ferdig på jobb og jeg er dæv sliten allerede.

Back
Topp