Så braHun er nok bare forkjøla, så ingen feber![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braHun er nok bare forkjøla, så ingen feber![]()
Ja, 4 meter faktiskMen så no ganske fantastisknut med så stort skap![]()
Kos dereGod morgen damer nå har vi stått opp. Fått i oss mat og sitter bare og slapper avså nå skal vi kose oss på gulvet
Dett skal vi.. vi får skravke litt når nedetiden er overKos dere![]()
Hehe det jeg gjorde idag var å svare de som har svart meg også hoppet over restenDet er bra
Jeg henger langt etter på innleggene her nå, men har MJ hjemme så det kommer nok til å ta litt tid![]()
Ja, faktiskSovet godt på rommet ditt igjen?![]()
Hehe ja den begynner vel veldig snartDett skal vi.. vi får skravke litt når nedetiden er over
StemmerObos var det ikke?
Hvordan er en sånn jobb da?nor sånt jeg kunne tenkt meg og jobbe med
![]()
DET skjønner jeg !Elsker sengen vår)
Godt å endelig få den på rett rom
Har du strekt den?Har gjør noe med albuen min i natt, klarer nesten ikke å bevege armen
Om 2 min..Hehe ja den begynner vel veldig snart![]()
Fy søren hun er god altsåHehe, Kengu hadde drevet rene jakten
Fant meg på insta,så jobben min og på fb![]()
Hehe du teller ned jaOm 2 min..
Gjør nok detHåper været holder seg da![]()
Hva va r målet ditt?Nå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Hva syr du?Jeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..
God morgenGod morgen. Her har vi vært våkne en god stund siden mini fant ut at morgenen startet kl 05.15. Nå er det på tide med en lur for mini men han har kommet i en periode hvor han skal gjøre seg vanskelig når han skal sove. Hyler hver gang og skikkelig irriterende
Ååååå den er så finVis vedlegget 181328begynt på denne