Juni - skravletråden

Snuppa mi da :( Det skal bli godt å få lillebror på utsiden snart! <3 Det får du unnagjort da :)

Åssen bamse tenker du hun skal gi? Tenkt på dette elv med bamse ;)

Nå blir vognen fin vettu :) Jeg har det bra :) Ingen vondter eller klager fra meg denne gangen :)
Ja ❤️ men kan heldigvis sove på dagen :) er disse kynnerne som strammer sånn :p
En hun velger selv i kiosken på sykehuset tenkte vi :)
Ja det blir den :D mannen godkjente myggnettingen igår så :)
Godt å høre ❤️ liker ikke at du har det vondt snuppa mi :(

Ja ❤️ men kan heldigvis sove på dagen :) er disse kynnerne som strammer sånn :p
En hun velger selv i kiosken på sykehuset tenkte vi :)
Ja det blir den :D mannen godkjente myggnettingen igår så :)
Godt å høre ❤️ liker ikke at du har det vondt snuppa mi :(
Det er bra du får til det :) N er i bhg disse ukene frem til fødsel nå? Får liksom ikke gjort så mye med de kynnerne heller :p
Det er lurt :) Da blir hun nok stolt ;) Takk søte deg <3 :)

Skal jeg tørre å telle maskene på pleddet da? Jeg skal til en plass mellom 200 og 220 (øker en pr pinne) før jeg begynner å felle.

Termin til mottaker om ca en måned....

Alltid spennende det å telle.. Håper det er korrekt! Hvilket strikker du?
Jeg strikker et nøstrbarnteppe på skrå.
Korrekt er det nok. Det et ikke noe som er feil her, skal bare bli større og større.

190. Mao enda et stykke til jeg skal felle. Må huske å bestille tråden så den kommer til jeg et klar. Må få dette teppet ferdig snart!!

Jeg strikker et nøstrbarnteppe på skrå.
Korrekt er det nok. Det et ikke noe som er feil her, skal bare bli større og større.

190. Mao enda et stykke til jeg skal felle. Må huske å bestille tråden så den kommer til jeg et klar. Må få dette teppet ferdig snart!!
Åja, skjønte det nå :p Du skal ende opp på 200-220m? Gikk litt fort. Ja da er det enda noen masker til du skal felle. Holdt på lenge?

Åja, skjønte det nå :p Du skal ende opp på 200-220m? Gikk litt fort. Ja da er det enda noen masker til du skal felle. Holdt på lenge?
Ja. Jeg begynte vel i april. Det går ikke så fort når jeg selv har en baby....

Men nå har jeg bestilt garn til andre halvdel. Og har forsåvidt en rest i den fargen jeg kan begynne med dersom det tar lang tid før det kommer.

Men først litt mer så teppet blir stort og godt :-)

Ja. Jeg begynte vel i april. Det går ikke så fort når jeg selv har en baby....

Men nå har jeg bestilt garn til andre halvdel. Og har forsåvidt en rest i den fargen jeg kan begynne med dersom det tar lang tid før det kommer.

Men først litt mer så teppet blir stort og godt :)
Skjønner at det blir litt lite tid når du har en baby ja :) Men veldig snilt av deg å strikke til en venninne da:-)
Hvor bestiller du garn ifra da? Er det billigere enn i butikk..
Kanskje jeg skal prøve meg på det etterhvert, til kommende lillebror ;)

Det er bra du får til det :) N er i bhg disse ukene frem til fødsel nå? Får liksom ikke gjort så mye med de kynnerne heller :p
Det er lurt :) Da blir hun nok stolt ;) Takk søte deg <3 :)
Ja hun er det :) nei de gjør jo en jobb :) bare blir trøtt av det :p ikke sant :D ❤️ hun vil at lillebror skal komme :) tok bilde av hun i sengen sin igår så stolt da :D
ImageUploadedByBV Forum1465371564.229530.jpg

Jeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..

Skjønner at det blir litt lite tid når du har en baby ja :) Men veldig snilt av deg å strikke til en venninne da:-)
Hvor bestiller du garn ifra da? Er det billigere enn i butikk..
Kanskje jeg skal prøve meg på det etterhvert, til kommende lillebror ;)
Jeg bestiller New Zealand lammeull fra 123knit.dk

Jeg har strikket til de to første barna hennes, så da strikker jeg til denne også. Hun er kusina mi, og var forloveren min, er fadder lillesøster, så hun er "nesten-lillesøstra"mi ;-)

Back
Topp