JobbPlanen i dag da Kengu?
Sommerfest på skolen til kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JobbPlanen i dag da Kengu?
Blir mye strikking på degStilig
Jeg kunne tenkt i hvitt også.
Og lys gul
og lys lilla.
Og knall rosa.
hehe
Tror jeg har bestemt meg for en liten sommerpauseBlir mye strikking på deg fremover da![]()
Det skjønner jeg godt at du erJa er veldig fornøyd
og takk![]()
Snuppa mi daJeg sover ikke så godt lenger, men det ordner segja det er kun ting fra apoteket som mangler og bamse fra N
ellers har vi det viktigste i hus. Solskjerm og koppholder kan hentes på posten i morgen eller fredag
Med deg da?![]()
Sol her
Det var tidlig å stå opp?!![]()
Det skal jegDa må du kose deg på jobb kjære![]()
Pleide å ha det jeg og før. Men nå har jeg for mange prosjekterTror jeg har bestemt meg for en liten sommerpauseSå begynne i august igjen hehe
Jobb her åIdag skal jeg på jobb. Enn du?
Ja. Noen ganger for tidlig. Våkner hun og spiser rundt 4-5 sover hun lott lenger, men våknet seks i dag og da er det jo lyst. Pluss at da hadde hun sovet siden jeg la meg så egentlig var vi da uthvilt begge to.Våken tidlig hun lillesøstera deres
Hva strikker du på nå?Pleide å ha det jeg og før. Men nå har jeg for mange prosjekter![]()
Hun kommer til å bli så nusselig. med hvit strømpebukse og hvit body under<3Det skjønner jeg godt at du er
Koselig det da, skal dere ha med noe til sommerfesten?Jobb
Sommerfest på skolen til kb
Det gjør hun nok jaHun kommer til å bli så nusselig. med hvit strømpebukse og hvit body under<3
Good. Hvor lenge jobber duDet skal jeg
Hva skal dere i dag ?![]()
Må ha med grillmat selvKoselig det da, skal dere ha med noe til sommerfesten?
Mhm lile tulla mi<3Det gjør hun nok ja![]()
Ja tviler ikekPleide å ha det jeg og før. Men nå har jeg for mange prosjekter![]()
Meget uvisst.Når er du ferdig i permisjon?