Så kjedelig!!!! Men hvordan er det mulig?Og der har eldsten mistet busskortet sitt IGJEN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig!!!! Men hvordan er det mulig?Og der har eldsten mistet busskortet sitt IGJEN!!!
Skjønner. Blir fort veldig varmt da jaPå dagen var det ca 18 grader med sola rett innkan ikke ha vifte på fordi blir fort forskjølet av det
Hvilken utdannelse har du for å få en slik jobb?Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Jobber med utlysninger, kontrakt inngåelser, oppfølging av leverandører, kontakt med markedet +++
Ja. Spesielt sovingaTenker du på soving nå eller generelt?
Tja rolig har han jo ikke blitt, men det er lettere enn når han var 1,5år for eks
Hun skrek og skrek stakkar når hun skjønte jeg var vekkeÆsj kjedelig det da, satser på at du snart får hvert hos frisør
Ikke noe å være nysgjerrig på håret mitt da![]()
Han har arvet rotehodet etter pappaen som har mistet bilnøklene til bilen minSå kjedelig!!!! Men hvordan er det mulig?![]()
Vanskelig å legge.Ja. Spesielt sovinga
Det som er problemet... ender somregel med at jeg gir oppBlæ, denne greia med å lese alt er ikke lett altså, jeg har nå lest det samme tre ganger fordi hver gang jeg svarer klarer jeg ikke finne tilbake til der jeg slapp...
Drømmer om den dagen hun sover natta gjennomVanskelig å legge.
Sover urolig enda, men mye bedre. Kan sove nettene gjennom
Jeg har en bachelor innen informatikk med fokus på det som dengang het mikroteknologi (nå nano-), så det er egentlig ikke så veldig relevant.Hvilken utdannelse har du for å få en slik jobb?
Ja det er ikke den beste egenskapen å arve...Å ja.
Men begge de to store guttene er noen skikkelig rotehuer..
Syns det er litt synd eldsten arvet den egenskapen
AahJeg har en bachelor innen informatikk med fokus på det som dengang het mikroteknologi (nå nano-), så det er egentlig ikke så veldig relevant.
Det bare blitte slik at det var den jobben jeg endte opp med
Våkner av hver minste lyd ogSkjønner. Blir fort veldig varmt da ja
Det gjør endelig mine nå de fleste netterDrømmer om den dagen hun sover natta gjennom
Oppskrift og meg er aldri en god matchDu må sende meg oppskriften![]()
Gratis med ny vognTil dere som lurte. Slik ser ny vognen min utblir kjempe stas å ta den i bruk. Å så enkel å leggesammen hadde jeg aldri trodd
Vis vedlegget 181250Vis vedlegget 181251
Så finTil dere som lurte. Slik ser ny vognen min utblir kjempe stas å ta den i bruk. Å så enkel å leggesammen hadde jeg aldri trodd
Vis vedlegget 181250Vis vedlegget 181251
Jaja du får komme imorgen når jeg lager mashiBlir ikke det samme![]()
Så deiligDet gjør endelig mine nå de fleste netter![]()