Nettopp! Han mener jeg skal lære ting jeg virkelig ikke likerDet er klartdere skal jo spise begge to!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp! Han mener jeg skal lære ting jeg virkelig ikke likerDet er klartdere skal jo spise begge to!
Er han blitt roligere med årene?Hehe- Når du beskriver henne høres hun helt ut som OJ på den tiden
Hehe send varme hit nordlitt lenger sør, i vestfoldja har vært deilig med knallvær samtidig som jeg syntest det var litt i det varmeste laget
![]()
Trenger ikke bekymre deg. Vi vet at du passer på oss så vi finner andre kanalerJa det er jo det verste?!![]()
På dagen var det ca 18 grader med sola rett innSkjønner det.
Hvor varmt har det vært i dag?
Du ville jo ikke si hvordan du klarte det?Hvordan da?
Æsj kjedelig det da, satser på at du snart får hvert hos frisørNå ble jeg nyskjerrig
Ble ikke frisør her gitt. Kan jo tro at frøkna godtok noe slikt![]()
Pm er sendt Tamara![]()
Står vel sikkert på nettHun likte sengenmen tørr ikke ligge der med hun siden står ikke max vekt. Må ringe butikken i morgen. Så vi må vente med soving der. Tenkte å flytte hun over når hun har sovnet da
![]()
Næmmen, huff da?!Hun våkna allerede hun
Det var mrg, mannen måtte stoppebilrn , dunket meg i ryggen flere ganger men hjalp ikke, fikk til slutt kastet opp...Uff da?noen du møtte tilfeldig?
Mohaha!!Å su altså
Mendu er snill også daNå ble jeg lei meg....buhu...
Leave-in, kan brukes både i bløtt og tørt hår, personlig foretrekker jeg den i bløtt hår.
Blir ikke det sammeKan alltids varme den opp igjen![]()
Gjorde ikke detStår vel sikkert på nett
Dere må ligge sammen med henne når hun skal sove?Hun likte sengenmen tørr ikke ligge der med hun siden står ikke max vekt. Må ringe butikken i morgen. Så vi må vente med soving der. Tenkte å flytte hun over når hun har sovnet da
![]()
skal blåse litt i deres retningHehe send varme hit nord![]()
Aha... blir spennende å høre.![]()
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.Hva gjør du?